  • 21. Data: 2014-09-24 21:55:41
    Temat: Re: sadza z kominka
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 24.09.2014 21:53, Andrzej Lawa pisze:

    > Póki co nikt nie psiknął. Grozisz mi, szmato? A przedstawisz się
    > uczciwie, żebyś mógł mężnie stanąć za swoimi słowami, czy też udowodnisz

    W sensie: wraz z adresem do urzędowej korespondencji, jakbyś znowu
    czegoś nie zrozumiał...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 22. Data: 2014-09-24 22:00:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 24.09.2014 21:27, dolniak pisze:

    > Popiól -w malych ilościach i owszem.W większych zanadto alkalizuje kompost
    > i te różnistee żyjątka zdychają.Kompostowanie trwa dlużej-lub produkt jest gorszy.

    I tak mam mocno kwaśny, więc tym mnie nie zniechęcisz ;)

    > Najlepszym miejscem jest jednak kosz.

    Szkoda... Mało kreatywne...

    BTW: jeden z sąsiadów w "śmieciuchu" palił mokrą sosną... aż mu się
    komin zatkał. Ale z tej... hmm... sadzy (powiedzmy) to miał pożytek -
    wyszedł mu z tego niemalże asfalt, to sobie dziurę w podjeździe załatał.
    Trzymało póki nie przerobił sobie na elegancją kostkę ;)

  • 23. Data: 2014-09-24 22:19:43
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    Jacek pisze:

    > Wiesz, jak się coś pali i ma odpowiednio wysoką temperaturę i dużo
    > tlenu, to się spala czysto i bez smrodu.

    Pewien jesteś? To znaczy ze wodór w powietrzu spala się czysto i bez smrodu?

    To właśnie zniknąłeś tlenki azotu...

    Jak byś się nie obrócił, d...

    --
    Darek

  • 24. Data: 2014-09-24 22:20:03
    Od: dolniak <d...@g...com>

    Jednak wetnę się jescze raz.

    I owszem,każdy ma się prawo wypowiedzieć.Nawet nie raz i nie calkiem na temat.
    Ale - karmić trolla? Fuj!!!
    dolniak

  • 25. Data: 2014-09-24 22:21:50
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-09-24 21:50, Jacek wrote:
    > Polecam lekturę czegoś prostego o erystyce.
    > Jacek

    Polecam plonkować albo nie wdawać się w dyskusję.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 26. Data: 2014-09-24 22:28:37
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-09-24 o 22:21, quent pisze:
    > Polecam plonkować albo nie wdawać się w dyskusję.
    Słuszna uwaga, ale Andrew czasem coś pisze z sensem o ile nie ma napadów
    manii prześladowczej.
    Jacek

  • 27. Data: 2014-09-24 22:35:57
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-09-24 22:28, Jacek wrote:
    > Słuszna uwaga, ale Andrew czasem coś pisze z sensem o ile nie ma napadów
    > manii prześladowczej.
    > Jacek

    Nie napisałem, żeby nie czytać ;-)
    Dyskutować się nie da - typ niereformowalny.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 28. Data: 2014-09-24 22:50:01
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-09-24 o 22:35, quent pisze:

    > Dyskutować się nie da - typ niereformowalny.
    Ma to mimo wszystko jedną zaletę: przez dyskusją z żoną taki trening z
    A.L. powoduje, że nic mnie nie ruszy, ani nie zdziwi ;-)
    Jacek

  • 29. Data: 2014-09-24 22:52:45
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 24 września 2014 22:19:43 UTC+2 użytkownik Dariusz K. Ładziak napisał:

    > Pewien jesteś? To znaczy ze wodór w powietrzu spala się czysto i bez smrodu?

> [...]

    Wodór nie spala się w powietrzu tylko w tlenie z powietrza. To delikatna różnica. Jak
    sie spali w tlenie z powietrza to nie ma już tlenu żeby utlenić czyli spalić azot.
    Poza tym tlenek azotu jest bez zapachu. Dwutlenek azotu za to ostro wali i jest
    trujący. Ale wcale tak łatwo się go nie robi a na dodatek szybko się rozpada.

  • 30. Data: 2014-09-24 22:54:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 24.09.2014 22:19, Dariusz K. Ładziak pisze:

    > To właśnie zniknąłeś tlenki azotu...

    Nie wspominając o formaldehydzie - bo raczej wątpię, żeby w normalnym
    kominku dało się uniknąć jego powstawania przy spalaniu płyt wiórowych
    czy sklejki klejonych np. żywicami mocznikowo-formaldehydowymi.

    Może stąd też jego problemy z rozumieniem czytanego tekstu?