  • 31. Data: 2014-09-24 22:55:47
    Temat: Re: sadza z kominka
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 24.09.2014 22:20, dolniak pisze:
    > Jednak wetnę się jescze raz.
    >
    > I owszem,każdy ma się prawo wypowiedzieć.Nawet nie raz i nie calkiem na temat.
    > Ale - karmić trolla? Fuj!!!
    > dolniak

    A ty nadal psujesz wątkowanie, lamerze...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 32. Data: 2014-09-24 22:59:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 24.09.2014 22:50, Jacek pisze:

    > Ma to mimo wszystko jedną zaletę: przez dyskusją z żoną taki trening z
    > A.L. powoduje, że nic mnie nie ruszy, ani nie zdziwi ;-)
    > Jacek

    Ach, i wszystko jasne - przy żonie nic ci się nie rusza i stąd nie masz
    głowy do czytania ze zrozumieniem. Zrozumiały stres. Dodatkowo brak
    cohones powoduje dysfunkcję także w zakresie przyznawania się do błędów.
    W rezultacie uciekasz do kółka wzajemnej adoracji z podobnym frajerem.

  • 33. Data: 2014-09-25 20:23:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 września 2014 21:55:41 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > W sensie: wraz z adresem do urz�dowej korespondencji, jakby� znowu
    > czegoďż˝ nie zrozumiaďż˝...
    Znowu te Swoje szczekanie zaczynasz? I rozpierdzielasz kolejny wątek, co z tego że
    taki który sam zaczełeś.

  • 34. Data: 2014-09-26 08:20:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.09.2014 20:23, Kris pisze:

    > Znowu te Swoje szczekanie zaczynasz? I rozpierdzielasz kolejny wątek, co z tego że
    taki który sam zaczełeś.

    Jakiś twój koleś totalnie niszczy wątkowanie? Spoko...

    Matołek nie zrozumiał tekstu więc zaczął wyzywać od idiotów? Nie ma
    problemu.

    Odpłaciłem mu tą samą monetą i pokazałem jego tępotę? Od razu
    przylatujesz...

    Spierdalaj, kundlu!

  • 35. Data: 2014-09-26 08:30:28
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-09-25 20:23, Kris wrote:

    > Znowu te Swoje szczekanie zaczynasz? I rozpierdzielasz kolejny wątek, co z tego że
    taki który sam zaczełeś.

    No i po co mi wyciągasz to coś z dna KF?
    Lubicie się babrać w tej brei...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info