  • 101. Data: 2016-06-28 16:30:52
    Temat: Re: szok po Brexicie, ziemia przestałą się kręcić, słychać trąby archanielskie - kiedy nastanie koniec?! :)
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > A gdy ja mówię: nazizm jest narodowym socjalizmem, to wg niego
    > odjeżdżam. (toż Szydło jest socjalistka a Morawiecki narodowcem)

    Kolejny pokemon :)

    Każdy kto pisze o "konieczności dziejowej" eksterminacji kogokolwiek
    jest kretynem.
    I nie boję się nazywać tego po imieniu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 102. Data: 2016-06-28 16:34:05
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > "Kviat" 57723498$0$663$6...@n...neostrada.pl

    > Chyba Ty dostaniesz, jako że ślinotoku interlokutorów nie widać bez
    > kamer... ;)
    >
    > Nawet tym postem obrażasz, w którym wyjaśniasz, iż nie obrażasz... ;)

    Czytaj ze zrozumieniem: wyjaśniłem, że to cytat z filmu, a nie że nie
    obrażam.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 103. Data: 2016-06-28 17:22:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Weźmy defę faszyzmu:
    >Faszyzm (z włoskiego fascio - wiązka, związek), kierunek polityczny
    >powstały
    >po I wojnie światowej, jako opozycyjny wobec działalności socjalistów
    >i komunistów.
    >Głoszący hasła skrajnie nacjonalistyczne, antydemokratyczne i
    >antyliberalne,
    >zmierzający do stworzenia państwa totalitarnego i monopartyjnego

    Cel taki sam, jak w ZSRR :-)

    >Zatem faszyści zwalczają: liberałów (DTuska) i demokratów
    >(MKijowskiego)
    >a popierają nacjonalistów, czyli (PKukiza?) narodowców. Skupiają
    >najbardziej
    >zacofane grupy klasy robotniczej -- toż Solidarność właśnie wyłoniła
    >się z tych klas...

    >Na pewno w PRL (; nie dążono ;) do monopartyjności -- toż były aż dwa
    >stronnictwa obok PZPR...

    To tylko na pokaz, po wczesniejszej pacyfikacji zreszta :-)

    >A obok tego trypletu (a nawet -- nad nim) była KPZR. :)

    Bardziej istotne, ze w KPZR byly dwa stronnictwa - KGB i GRU :-)

    J.

  • 104. Data: 2016-06-28 20:59:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysiek" d...@g...co

    : Problem tez w tym, ze nie ma wiarygodnych danych ile % Donbasu
    : i Krymu faktycznie chce wyjsc, byly tez oskarzenia o napietnowanie
    : tych co nie chca (np. tatarzy krymscy).

    Krym miał autonomię i swój parlament.
    Ponoć na czas nieobecności prezydenta
    Ukrainy ten parlament był władzą najwyższą na Krymie.

    : Po drugie przeciez donbas i Krym nie probowaly wyjsc metoda pokojowa.
    : "zielone ludziki" nie pojawili sie tam by rozdawac ulotki.

    Krym próbował, ale parlament został zablokowany siłą przez Tatarów.
    W tej sytuacji parlament wezwał wojsko na pomoc.

    Na ukraińskim Krymie (zgodnie z prawem) stacjonowały wojska rosyjskie.

    : Jednak w uczciwosc referendum w UK wierze bardziej niz na wschodzie Ukrainy....

    Referenda w Donbasie i na Krymie nie były brane pod uwagę.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 105. Data: 2016-06-28 21:02:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kviat" 57728b5e$0$12556$6...@n...neostrada.pl

    > Czytaj ze zrozumieniem: wyjaśniłem, że to cytat z filmu, a nie że nie obrażam.

    W cytacie było słowo 'ślinotok'?

    -=-

    Dzięki za życzenia i nawzajem. :)
    Uaktualniłem Apelację.

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/renta/Apelacja
    ZUS.pdf

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 106. Data: 2016-06-29 00:34:11
    Temat: szok po Brexicie -- biją naszych
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nkuhnj$f2o$...@n...news.atman.pl

    > http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/renta/Apelacja
    ZUS.pdf

    I kolejne uaktualnienie. Chyba ostatnie.
    Teraz druk [gdzieś czytałem, że bez druku -- nie ma mocy prawnej] i do Biura
    podawczego...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 107. Data: 2016-06-29 19:27:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup dyskusyjnych
    >zapowiadano katastrofę, a katastrofy nie ma...
    >nawet nasz dobry znajomy Franciszek
    >tuż po Brexicie leniwie podniósł się
    >zaledwie z 4,10 na 4,15
    >pytanie: gdzie ta katastrofa, panowie propagandyści?! ;)

    A wisi i czeka
    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/swiat/takiego-sk
    utku-brexitu-si%C4%99-nie-spodziewano-angielski-prze
    stanie-by%C4%87-oficjalnym-j%C4%99zykiem-ue/ar-AAhHC
    Oo

    angielski przestanie byc jezykiem urzedowym Unii.

    Ciekawe co na to Irlandczycy - oni podobno glownie po angielsku
    potrafia ...

    J.

  • 108. Data: 2016-06-29 20:19:18
    Od: W <w...@w...pl>

    J.F. wystukał, co następuje:

> [...]
    jalnym-j%C4%99zykiem
    > -ue/ar-AAhHCOo
    >
    > angielski przestanie byc jezykiem urzedowym Unii.

    I dalej wisi i nic z tego nie będzie - chociażby Irlandczycy będą mogli
    złosić zmianę i po problemie, ale booool doooopy trzeba robić ;-)

    > Ciekawe co na to Irlandczycy - oni podobno glownie po angielsku
    > potrafia ...

    Wszyscy tam mówią po angielsku a tylko część potrafi irlandzki...

  • 109. Data: 2016-07-03 00:45:02
    Temat: Re: liberalne pomysły
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5770ef63$0$12541$6...@n...neostrada.pl

    E> UE to ,,pół miliona'' urzędników biorących co roku po pół miliona
    E> dolarów. :)

    JF>Tak gwoli ścisłości: UE to chyba coś koło 30 tys. pracowników.

    http://tvn24bis.pl/pieniadze,79/budzet-ue-zobacz-ile
    -kosztuje-administracja,657347.html

    Nadmierna biurokracja była jedną z głównych kwestii podnoszonych przez zwolenników
    wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Wydatki administracyjne stanowią
    nieco
    ponad 6 proc. całego budżetu Unii Europejskiej - wynika z danych dostępnych na
    stronie
    Parlamentu Europejskiego. W tym roku będzie to kwota przekraczająca bagatela 8,9
    mld euro.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 110. Data: 2016-07-03 23:33:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nl9g5p$bts$...@n...news.atman.pl

> [...]

    stronie
    > Parlamentu Europejskiego. W tym roku będzie to kwota przekraczająca bagatela 8,9

    http://www.bankier.pl/waluty/kursy-walut/nbp/EUR
    1 EUR - EUGiW (euro) 4,3921 zł-0,75% -0,0334 zł

    8,9*4,3921=39,08969

    http://www.rp.pl/Gospodarka/306309854-Niesplacone-dl
    ugi-Polakow-to-446-mld-zl.html

    Niespłacone długi Polaków to 44,6 mld zł
    publikacja: 30.06.2016 aktualizacja: 01.07.2016, 07:36

    Porównywalne wielkości.

    Najszybciej rośnie dług alimentacyjny, jego przeciętna
    kwota jest już nawet wyższa niż długu kredytowego.

    Już 2,15 mln osób nie reguluje na czas swoich zobowiązań, które wynoszą obecnie
    44,65 mld zł -- wynika z danych BIG Info Monitor zebranych na koniec marca.
    W porównaniu z kwartałem wcześniej, liczba dłużników wzrosła o 91 tys. osób
    (o 4,4 proc.), a kwota długu -- o 1,9 mld zł (także o 4,4 proc.).

    Większość niespłacalnych kwot to bankowe kredyty (27,6 mld zł), reszta to
    zobowiązania z tytułu pożyczek z firm pożyczkowych, rachunków za usługi
    telekomunikacyjne, telewizję kablową, prąd, gaz, czynsz, niezapłaconych
    alimentów, grzywien i kar orzeczonych przez sądy czy opłat karnych za
    jazdę bez biletu.

    http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2016-06-30/rekord
    zista-zalega-prawie-100-mln-zl-najnowsze-dane-o-niep
    laconych-dlugach/

    Rekordzista zalega prawie 100 mln zł. Najnowsze dane o niepłaconych długach
    2016-06-30, 15:40

    Prawie 2 mln 150 tys. Polaków zalega ze spłatą ponad 44,5 mld zł. Statystyczny
    niesolidny dłużnik to mężczyzna w wieku od 35 do 44 lat, mieszkaniec Śląska,
    z zaległością ponad 26 tys. zł. Częściej ma problem ze spłatą rachunków
    i alimentów niż kredytów -- wynika z najnowszego raportu Biura Informacji
    Gospodarczej InfoMonitor.