PracaGrupypl.praca.dyskusjeznp atak (#215) › znp atak (#215)
    From: platformowe głupki <N...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: znp atak (#215)
    Date: Mon, 27 Jun 2016 12:31:13 +0200

    kowale sukcesu koalicji po/eu ostro wystrzelili z dupy NIE!

    przyćmiło to (żeby nie powiedzieć, że to była dosłownie miazga) decyzję
    stanów zjednoczonych ameryki i kościoła katolickiego o ataku na tych co
    zagłosowali wbrew stawianym im oczekiwaniom...

    P.S.
    ale się dzieją ciekawe rzeczy, NIE?

    P.S.2
    tak to mnie interesuje bo ten debili co na politechnice warszawskiej nie
    dowiedział się co to jest adres IP, został nauczycielem i naucza...
    elektroniki... zgroza... słyszałem ostatnio opinię, na procesie
    rekrutacyjnym do pracy, zaatakowano abiturientów testem polegającym na
    napisaniu nazwy elementu którego symbol widać na obrazku... ponoć 99%
    nie przeszło tego punktu... śmiać się chce, bo ja z nimi cały czas
    przegrywam w europie... śmiech i kpina... jeb się ZNP!