PracaGrupypl.praca.dyskusje › znp atak (#215)

  • 1. Data: 2016-06-27 12:31:13
    Temat: znp atak (#215)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    kowale sukcesu koalicji po/eu ostro wystrzelili z dupy NIE!

    przyćmiło to (żeby nie powiedzieć, że to była dosłownie miazga) decyzję
    stanów zjednoczonych ameryki i kościoła katolickiego o ataku na tych co
    zagłosowali wbrew stawianym im oczekiwaniom...

    P.S.
    ale się dzieją ciekawe rzeczy, NIE?

    P.S.2
    tak to mnie interesuje bo ten debili co na politechnice warszawskiej nie
    dowiedział się co to jest adres IP, został nauczycielem i naucza...
    elektroniki... zgroza... słyszałem ostatnio opinię, na procesie
    rekrutacyjnym do pracy, zaatakowano abiturientów testem polegającym na
    napisaniu nazwy elementu którego symbol widać na obrazku... ponoć 99%
    nie przeszło tego punktu... śmiać się chce, bo ja z nimi cały czas
    przegrywam w europie... śmiech i kpina... jeb się ZNP!

  • 2. Data: 2016-06-27 19:35:40
    Temat: Re: znp atak (#215)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > P.S.2

    jest kontratak, "bo oni studiowali w europie a nie w zawodówkach", ostro...

  • 3. Data: 2016-06-29 21:44:26
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    skoro już to przypomnę trzecią dyrektywę koalicji po/eu...
    dowiedziałem się o niej z ust tego przygłupa wyżej:
    "nie można dopuścić, żeby ludzie posiadający tytuł inżynier/magister
    zajmowali się zarabianiem na prostych (dla nich) rzeczach!!!"...

    no ja dla przykładu jestem przymuszany do naprawiania drukarek sznurkiem
    i laptopów opalarką... jest ostro, europejsko...

  • 4. Data: 2016-07-12 18:00:26
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jest interpretacja:
    "złej baletnicy to rąbek u spódnicy!!!"

    i na tym zakończymy tą masakrę triumfem wolnej zjednoczonej europy
    globalnej...

  • 5. Data: 2016-07-25 19:12:32
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    znp próbuje atakować od tyłu, że "dzięki nim to abiturienci chętnie
    chodzą do szkoły"... się sprawdzi...