  • 1. Data: 2011-05-20 17:39:54
    Temat: guma na zaslepke
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Pekl lancuch i w trialowce wybil nieduza dziure w karterze od strony
    zaplonu, w miejscu w ktorym powinna byc przelotka.
    http://imageshack.us/f/837/190520113491.jpg/
    Musze to zaslepic - jestem w stanie dokladnie wyciac z gumy zaslepke ktora
    wpasuje w dziure,
    ale nie mam takiego materialu. Szukam gumy o grubosci okolo 1cm - kto
    podpowie gdzie ma zastosowanie tak gruba guma? Nie musi byc olejoodporna.

    erg

  • 2. Data: 2011-05-20 18:12:12
    Temat: Re: guma na zaslepke
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 20-05-2011 o 19:39:54 erg <n...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > ale nie mam takiego materialu. Szukam gumy o grubosci okolo 1cm - kto
    > podpowie gdzie ma zastosowanie tak gruba guma? Nie musi byc olejoodporna.

    tylny chlapacz od malucha... :) ten fragment przez który przechodzą śruby
    mocujące ma z 8mm jak nie wjęcej. poza tym możesz skleić dwie warstwy gumy
    po 5mm. poważnie dobra guma. robiłem z tego podkładki pod fabryczne gumowe
    grzybki trzymające sprężynę w tylnym zawiasie w autku i lepiej wytrzymuje
    niż oryginał :) chcesz kawałek ;)

    pozdrawiam