  • 1. Data: 2016-04-04 18:55:51
    Temat: hash
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy w windzie istnieje jakaś funkcja która powie, czy program
    instalujemy na tym samym komputerze nawet mimo reinstalacji windy?

  • 2. Data: 2016-04-04 19:09:15
    Temat: Re: hash
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > czy w windzie istnieje jakaś funkcja która powie,

    A to zależy na które piętro jedziesz. W mojej windzie taka funkcja
    działa po naciśnięciu przycisku z numerem 4 i tylko wtedy, gdy żarówka
    nie jest przepalona.

    > czy program
    > instalujemy na tym samym komputerze nawet mimo reinstalacji windy?

    Musisz sprawdzić, u mnie przycisk 4 dodano po reinstalacji windy.
    (Jestem prawie pewien, że przed remontem go nie było, ale teraz ręki bym
    sobie nie dał uciąć).

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2016-04-05 18:05:48
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to tak jak z dupą i mózgiem, pozwól, że nie będę wyjaśniał...

    a coś na temat? wydaje mi się, że może być coś takiego, głęboko ukrywane
    przed światem przez platformę europejską...