  • 11. Data: 2009-07-28 09:39:27
    Temat: Re: hayabusa dziwny klekot
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    kocyk pisze:

    > Kurde, im sie naprawde wydaje, ze to fajnie wyglada.

    Mi sie podobie :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2009-07-28 10:01:03
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kuczu wrote:

    > Mi sie podobie :)

    A kiera nie za niska?;)
    K.14.

  • 13. Data: 2009-07-28 14:50:16
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    kocyk pisze:
    > (pj) wrote:
    > Czyli juz wiemy co chcesz kupic, hehe.
    > K.14.

    gówno wiecie! :-P

    p.s. z Kawy to ciekawa była jedynie 12-tka, 14 - to przerost formy nad
    mierną treścią

    --

    pozdr
    pj

  • 14. Data: 2009-07-28 16:43:45
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    (pj) wrote:

    > gówno wiecie! :-P
    >
    > p.s. z Kawy to ciekawa była jedynie 12-tka, 14 - to przerost formy nad
    > mierną treścią

    Powiedzial wlascicel busy, ktora jest taka sama, tylko troche gorsza:P
    K.14.

    Jeee, bedzie flejm!

  • 15. Data: 2009-07-28 17:06:14
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    kocyk pisze:

    > Powiedzial wlascicel busy, ktora jest taka sama, tylko troche gorsza:P
    > K.14.

    No prosze Cie! Nowa busa jest o tyle gorsza ze brzydsza gdzie niegdzie,
    ale nie traci wiele z ducha tego _kultowego_ motocykla. Przesiadasz sie
    ze starej, na nowa buze, i _nic_ sie nie zmienia. Wszystko tam gdzie
    bylo. Nowa ma anty-hopa - który sprawdziłem, że nawet działa, i dlatego
    zaciekawilo mnie że może to (?) być źródłem jakiś-tam stuków - i tyle...

    A jak sie ma 14. do 12. kawy? Nijak! - przecież to kompletnie _róźne_
    motocykle! Przesiadz sie z 12-tki na 14. Wszystko gdzie indziej, inaczej
    - o czyms to swiadczy, nie?!

    Szkoda, że kawa się poddała buzie i szukając odpowiedzi marketingowej
    wymyśliła, takie to-to... No może GT (czy jak to sie tam nazywa?) ma
    jakiś sens..?

    12-tka byla fajna, miala w sobie cos, jaja, jakis "zab" - 14-tka to
    popluczyny analiz derechtorow od marketingu, ot co! :-P

    Ntb. gdzies w jakims magazynie (nie chce mi sie guglac) ok. 14%
    respondentow uznalo (co bylo no. 1) ze buza jest najbardziej
    uniwersalnym motocyklem jaki _kiedykolwiek_ wyprodukowano. I to prawda
    jest, o ile sie do takiego moto dojrzalo.

    > Jeee, bedzie flejm!

    Proszęuprzejmię ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 16. Data: 2009-07-28 17:16:58
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    (pj) wrote:

> [...]
    > ale nie traci wiele z ducha tego _kultowego_ motocykla. Przesiadasz sie
    > ze starej, na nowa buze, i _nic_ sie nie zmienia. Wszystko tam gdzie

    No, nadal jest za daleko do kiery, a hample drewniane, hehe

    > Nowa ma anty-hopa - który sprawdziłem, że nawet działa, i dlatego
    > zaciekawilo mnie że może to (?) być źródłem jakiś-tam stuków - i tyle...

    14 tez ma, i o dziwo nie stuka.

    > A jak sie ma 14. do 12. kawy? Nijak! - przecież to kompletnie _róźne_
    > motocykle! Przesiadz sie z 12-tki na 14. Wszystko gdzie indziej, inaczej
    > - o czyms to swiadczy, nie?!

    No, ze 14 to 14, a nie nastepca 12. Podobnie, jak 10 nie jest nastepca 9.

    > Szkoda, że kawa się poddała buzie i szukając odpowiedzi marketingowej
    > wymyśliła, takie to-to... No może GT (czy jak to sie tam nazywa?) ma
    > jakiś sens..?

    Eee, to-to objezdza buse, takie bylo zalozenie i tak sie stalo. IMO to
    akurat minus, ale fakt jest faktem.

    > 12-tka byla fajna, miala w sobie cos, jaja, jakis "zab" - 14-tka to
    > popluczyny analiz derechtorow od marketingu, ot co! :-P

    12 byla brzydka i krotka. To nie byla klasa busy/xxa.

> [...]
    > uniwersalnym motocyklem jaki _kiedykolwiek_ wyprodukowano. I to prawda
    > jest, o ile sie do takiego moto dojrzalo.

    W zyciu motocykl zaprojektowany do jazdy 300 nie bedzie najbardziej
    uniwersalny. ZADEN.
    Dowod - wez dowolny, a ja biore fjr albo starego kilofazera. I zjedziemy
    z asfaltu, na jakies 50km, hehe. A potem pojedziemy na winkle. A potem
    do miasta w korki.

    > Proszęuprzejmię ;-)

    Dajesz, narazie moge sie zgodzic z tym, ze busa to legenda, z racji
    wieku. Parowozy to tez legenda;]
    K.14.

  • 17. Data: 2009-07-28 18:05:23
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    kocyk pisze:

    > No, nadal jest za daleko do kiery, a hample drewniane, hehe

    no może dla kurdupla - to faktycznie za daleko, albo jak sie nie
    umi/chce jezdzic z lokciami na kolanach, jeno w pozycji srajacego na
    bacznosc ksiegowego... :-P

    > 14 tez ma, i o dziwo nie stuka.

    tej, jeszcze nie stwierdzilim, ze to anty-hop stuka w nowej buzie...

    > No, ze 14 to 14, a nie nastepca 12. Podobnie, jak 10 nie jest nastepca 9.

    i tak szukajom i nic na dluzej niz pare lat znajsc nie umiom...

    > Eee, to-to objezdza buse, takie bylo zalozenie i tak sie stalo. IMO to
    > akurat minus, ale fakt jest faktem.

    a ty sie jarasz jak malolat danymi z prospektow, katalog-boju?

    > 12 byla brzydka i krotka. To nie byla klasa busy/xxa.

    sam jestes brzydki i krotki, chodzi o zadziornosc, lekkosc wygladu - tak
    wiem... Ty pewnie lubisz kloce - kup se "piekne" K100

    > W zyciu motocykl zaprojektowany do jazdy 300 nie bedzie najbardziej
    > uniwersalny. ZADEN.

    no tak, miliardy much musza sie mylic...

    > Dowod - wez dowolny, a ja biore fjr albo starego kilofazera. I zjedziemy
    > z asfaltu, na jakies 50km, hehe. A potem pojedziemy na winkle. A potem
    > do miasta w korki.

    potwierdzasz przykladami - fjr i fazer1k zmuszaja do pozycji opisanej
    wyzej - 12-tka i buza, do bardziej "sportowej" - inne bajki - juz chce
    widziec te jazde na kolanie w fjr... ;-)

    BTW: a po co zjezdzac z asfaltu? Do tego sa enduro

    > Dajesz, narazie moge sie zgodzic z tym, ze busa to legenda, z racji
    > wieku. Parowozy to tez legenda;]

    jak sie przez 10 lat _nic_ nie zmienia, to znaczy ze bylo dobrze
    zaprojektowane, i juz... zobaczymy co pozostanie z tego twojego k.14. po
    10-ciu latach ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 18. Data: 2009-07-28 19:03:56
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    (pj) wrote:
> [...]
    >
    > no może dla kurdupla - to faktycznie za daleko, albo jak sie nie
    umi/chce jezdzic z lokciami na kolanach, jeno w pozycji srajacego na

    Ludzie maja cos takiego jak proporcje, busa z odlegloscia od manetek
    jest dla goryli, hehe

    zaciekawilo mnie że może to (?) być źródłem jakiś-tam stuków - i tyle...

    > tej, jeszcze nie stwierdzilim, ze to anty-hop stuka w nowej buzie...

    Stwierdzilim stwierdzilim:)

    _róźne_ motocykle! Przesiadz sie z 12-tki na 14. Wszystko gdzie indziej,
    inaczej - o czyms to swiadczy, nie?!

    > i tak szukajom i nic na dluzej niz pare lat znajsc nie umiom...

    Znalezli, 9 byla udana, to ja przestali produkowac;]

    marketingowej wymyśliła, takie to-to... No może GT (czy jak to sie tam
    nazywa?) ma jakiś sens..?

    to akurat minus, ale fakt jest faktem.

    > a ty sie jarasz jak malolat danymi z prospektow, katalog-boju?

    Nie, z katalogow nie, z dragstripow:)
    Zbudowali motocykl w jednym celu - skutecznie.
    A nie zauwazyles ze dla mnie to minus?

> [...]
    >
    > sam jestes brzydki i krotki, chodzi o zadziornosc, lekkosc wygladu -
    tak wiem... Ty pewnie lubisz kloce - kup se "piekne" K100

    Tak, busa ma lekkosc wygladu zajebista. Zoltek wycial model z gliny, i
    zadzwonil, ze zostawia w biurze na parapecie gotowy, maja zrobic owiewki
    wedlug niego. Potem pojechal na urlop. W weekend bylo cieplo, w
    poniedzialek inny zoltek wzial z parapetu roztopiona forme i przygotowal
    formy do wtryskarek wg nich. A potem bylo juz za pozno;)

    > no tak, miliardy much musza sie mylic...

    Zaproponowalem test, wchodzisz?:) Spoko, wiem ze nie, 14 tez bym nie
    wszedl:)

    zjedziemy z asfaltu, na jakies 50km, hehe. A potem pojedziemy na winkle.
    A potem do miasta w korki.

    > potwierdzasz przykladami - fjr i fazer1k zmuszaja do pozycji opisanej
    wyzej

    Nie, one maja pozycje umozliwiajaca uniwersalnosc. Busa i 14 - nie.

    > 12-tka i buza, do bardziej "sportowej" - inne bajki - juz chce
    widziec te jazde na kolanie w fjr... ;-)

    Nie jest tak zle, a jakbys nie zauwazyl mamy klase horneta w mmp.
    Wlasnie z taka kierownica - i jakos daja rade. Duzo latwiej fazerem
    zejsc na kolano, niz busa jezdzic w korkach czy poza asfaltem.

    > BTW: a po co zjezdzac z asfaltu? Do tego sa enduro

    Roznie. Bo sa szutrowe dojazdowki. Bo sa roboty drogowe i zwijaja
    asfalt. Bo nie ma mostu i trzeba objechac lasem. Wszystko to autentyczne
    przypadki, a 14 na szutrze to sie prawie zabilem, jak wpadlem na roboty
    z predkoscia 2/3 efjoterowej dla takich warunkow;]
    Reasumujac, dajmy spokoj z uniwersalnoscia takich drynd, to musieli
    amerykanie wymyslic. Ale oni jezdza 90mph, i to po rownym jak stol.

    wieku. Parowozy to tez legenda;]

    > jak sie przez 10 lat _nic_ nie zmienia, to znaczy ze bylo dobrze
    zaprojektowane, i juz...

    To znaczy, ze projekt kosztowal tyle, ze musi najpierw na siebie zarobic;]

    > zobaczymy co pozostanie z tego twojego k.14. po 10-ciu latach ;-)

    Dzialajacy antyhopping, hehe. A na powaznie, gtrem szkopska policja
    zrobila 100kkm w 80 pare dni, i nic sie nie stalo. Tez sie zdziwiliem:)
    Wychodzi na to, ze legendy sa nic nie warte, i ta jaka to busa
    wspaniala, i ta jakie te kawasaki zle;]
    K.14.

  • 19. Data: 2009-07-28 19:25:00
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    kocyk pisze:
    [...]
    > Reasumujac, dajmy spokoj

    ta jest! Twoje zdrowie! :-)

    --

    pozdr
    pj

  • 20. Data: 2009-07-31 07:37:27
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    > kocyk pisze:
    > [...]
    >
    > ta jest! Twoje zdrowie! :-)
    do dupy ten flejm!!
    Stare precle i nie umieja flejmowac, zeby Wam wypadly ??

    pozdr
    Bartek
    Ave1,8
    EL