    From: "VSS" <v...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: [help] kompilacja programu na PICa
    Date: Tue, 1 Dec 2009 18:35:11 +0100

    Witam !

    Na stronie http://www.rxcomm.net/downloads.htm dostepne jest źródło programu
    do obsługi stacji pogodowej. Zmieniłem w programie kształt sinusoidy
    generującej dźwięk do transmisji pakietowej ale mam problem z kompilacją.
    Zassałem z kompiler MPASM który jest opisany na dole strony i po zmianie w
    programie próbuje kompilowac ale dostaję komunikat, że nazwa pliku ma więcej
    niż 62 znaki co jest nieprawdą. Nie wiem co dalej. Może ktoś mógłby
    skompilować ten soft. Podeśle zmienione źródło. Proc to PIC16F877A. Do
    programowania ma PIC starter kit Microchipa.

    --
    VSS
    http://vss.pl