  • 1. Data: 2010-03-07 12:15:55
    Temat: home.pl i round-robin DNS - ponoć nie ma...
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Witam,

    Może niedzielny gość na infolinii był niedoinformowany...
    Chciałem przypisać 2 adresy IP jednemu hostowi...
    (ot dwa marne DSLe), aby część klientów wpadała na jedno,
    cześć na drugie łącze (stronka www)... a tu zonk,
    bo Pan z home.pl stwierdził, że pierwsze słyszy o
    DNS round-robingu... :(

    Może ktoś potwierdzić, zaprzeczyć ?

    Pozdrawiam,
    Aleksander.

  • 2. Data: 2010-03-07 12:44:43
    Temat: Re: home.pl i round-robin DNS - ponoć nie ma...
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

> [...]
    > cześć na drugie łącze (stronka www)... a tu zonk,
    > bo Pan z home.pl stwierdził, że pierwsze słyszy o

    OK - działa jak najbardziej.

    Świadczy to jedynie o jakości informacji sprzedawanych
    przez ich infolinie. (koleś się upierał, że DNS kieruje
    jedynie na wartość główną - pozostałe wpisy są ingorowane).

    Wybaczcie za zaśmiecenie grupy.

    Aleksander.