  • 1. Data: 2004-03-21 14:50:05
    Temat: html
    Od: "dorusso" <i...@p...pl>

    Mam pytanie :
    -jak wygląda odnośnik, który otwiera stronę w nowym oknie.

    dzięki z góry pozdrawiam dor
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-03-21 14:52:11
    Temat: Re: html
    Od: "dorusso" <i...@p...pl>

    >Mam pytanie :
    >-jak wygląda odnośnik, który otwiera stronę w nowym oknie.
    >
    >dzięki z góry pozdrawiam dor

    Aha, i jeszcze - jak przeglądać zapis html stron z sieci,
    podobno windows-widok-źródło, ale nie działa u mnie :(

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-03-21 15:19:35
    Od: andrzej <a...@w...pl>

    On 2004-03-21, dorusso <i...@p...pl> wrote:

    > Aha, i jeszcze - jak przeglądać zapis html stron z sieci,
    > podobno windows-widok-źródło, ale nie działa u mnie :(

    NTG.
    http://webmaster.helion.pl/kurshtml/
    pozdrawiam Andrzej

  • 4. Data: 2004-03-21 16:30:25
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    poczytaj informacje ze strony, którą podał Ci Andrzej a jak będziesz
    miał jakiekolwiek inne pytania odnośnie HTML-a to pytaj na grupie
    _pl.comp.www_

    K.

  • 5. Data: 2004-03-21 18:27:17
    Od: "dorusso" <i...@p...pl>

    >poczytaj informacje ze strony, którą podał Ci Andrzej a jak będziesz
    >miał jakiekolwiek inne pytania odnośnie HTML-a to pytaj na grupie
    >_pl.comp.www_
    >
    >K.

    Dzięki za pomoc (Andrzejowi i Tobie) już wiem, że musi być target="blank" ;)
    Mój problem badziej polega na niemożności przedarcia się przez teorię
    w poszukiwaniu akurat tego, co mi jest aktualnie potrzebne.

    dor pozdrawia

  • 6. Data: 2004-03-21 18:40:29
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    dorusso napisał:
    > Mój problem badziej polega na niemożności przedarcia się przez teorię
    > w poszukiwaniu akurat tego, co mi jest aktualnie potrzebne.

    Pamiętaj: Google zawsze Twoim przyjacielem :-)

    Pozdrawiam,

    K.