  • 1. Data: 2004-03-20 19:26:38
    Temat: kompletna lista proxy
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Wie ktos gdzie moge znalezc w miare kompletna liste adresow http proxy,
    glownie polskich, ale chetnie wszystkich swiatowych? Oczywiscie interesuja
    mnie proxy udostepniane platnie lub bezplatnie na zewnatrz, a nie prywatne.

    Znalazlem taką:
    http://www.stayinvisible.com/index.pl/proxy_list?ord
    er=country%20desc&offset=700
    ale brak na niej np. w3cache.tpnet.pl, wiec malo przydatna taka lista,
    zwlaszcza, ze ciezko ją zassac w jednym kawalku.

    Po co potrzebuje? Czesc serwisu _musi_ miec uwierzytelnienie po adresie ip
    mimo calej slabosci tego rozwiazania i chce uniknac dawania dostepu 100.000
    osob zamiast jednej osobie czy organizacji...

    Mam jeszcze taka polska liste, ale chyba deczko nieaktualna:
    sunsite.icm.edu.pl:8080
    w3.ipl.net:8080
    w3cache.agh.edu.pl:8080
    w3cache.amu.edu.pl:8080
    w3cache.amwaw.edu.pl:8080
    w3cache.boa.uni.torun.pl:8080
    w3cache.demo.pl:8080
    w3cache.icm.edu.pl:8080
    w3cache.icm.edu.pl:8080
    w3cache.k.pl:8080
    w3cache.logonet.com.pl:8080
    w3cache.man.bydgoszcz.pl:8080
    w3cache.man.lodz.pl:8080
    w3cache.man.poznan.pl:8080
    w3cache.man.torun.pl:8080
    w3cache.mtl.pl:8080
    w3cache.pcz.czest.pl:8080
    w3cache.pk.edu.pl:8080
    w3cache.pwr.wroc.pl:8080
    w3cache.sggw.waw.pl:8080
    w3cache.task.gda.pl:8080
    w3cache.tpnet.pl:8080
    w3cache.twins.pk.edu.pl:8080
    w3cache.us.edu.pl:8080
    w3cache.wsub.waw.pl:8080
    wwwcache.icm.edu.pl:8080
    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 2. Data: 2004-03-20 21:14:26
    Temat: Re: kompletna lista proxy
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Przemyslaw Popielarski <p...@h...pl> wrote:
    > Po co potrzebuje? Czesc serwisu _musi_ miec uwierzytelnienie po adresie ip
    > mimo calej slabosci tego rozwiazania i chce uniknac dawania dostepu 100.000
    > osob zamiast jednej osobie czy organizacji...

    To nie możesz sprawdzać przy dawaniu, czy to, czemu masz dać,
    to nie jest przypadkiem proxy?

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 3. Data: 2004-03-20 22:06:26
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Piotr KUCHARSKI wrote:

    > To nie możesz sprawdzać przy dawaniu, czy to, czemu masz dać,
    > to nie jest przypadkiem proxy?

    No moge. I po to wlasnie mi ta lista 8-)

  • 4. Data: 2004-03-20 22:37:23
    Od: g...@s...tpi.pl

    Przemyslaw Popielarski <p...@h...pl> wrote:

    > No moge. I po to wlasnie mi ta lista 8-)

    Wydaje mi się że Beeth miał na myśli coś w stylu
    http://akson.sgh.waw.pl/~chopin/ircd/checksocks.c.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * Unique ID 616KAAX7S * SWL SP5-25-0730
    GG 1234 * GSM +48505439030 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 5. Data: 2004-03-20 22:46:10
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    gophi wrote:

    > Wydaje mi się że Beeth miał na myśli coś w stylu
    > http://akson.sgh.waw.pl/~chopin/ircd/checksocks.c.

    To mi zlapie tez prywatne proxy. A ja nie mam nic przeciwko prywatnym.

  • 6. Data: 2004-03-21 00:19:43
    Od: g...@s...tpi.pl

    > To mi zlapie tez prywatne proxy. A ja nie mam nic przeciwko prywatnym.

    Prywatne, czyli jakie? Służace określonej osobie lub małej liczbie
    osób? Takie proxy powinny być zabezpieczone przed dostępem spoza
    sieci. A jeśli nie są, to może ich używać każdy.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * Unique ID 616KAAX7S * SWL SP5-25-0730
    GG 1234 * GSM +48505439030 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    System administrator @ apcoh.org, gophi.net and 3ffe:8010:7:6a00::73
    Nie wybierałeś bycia pedałem. Po prostu miałeś szczęście. (C) GMG148

  • 7. Data: 2004-03-21 00:41:22
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    gophi wrote:

    > Prywatne, czyli jakie? Służace określonej osobie lub małej liczbie
    > osób?

    Tak.

    > Takie proxy powinny być zabezpieczone przed dostępem spoza
    > sieci. A jeśli nie są, to może ich używać każdy.

    W zasadzie masz rację.

  • 8. Data: 2004-03-21 01:03:48
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    > No moge. I po to wlasnie mi ta lista 8-)

    Ale po co? Nie możesz sprawdzić kilku portów? Sprawdzić, czy nie
    jest w jakimś DNSBL jako otwarte proxy?

  • 9. Data: 2004-03-21 16:02:43
    Od: Maciej Anczura <s...@i...edu.pl>

    Przemyslaw Popielarski wrote:

    > Po co potrzebuje? Czesc serwisu _musi_ miec uwierzytelnienie po adresie ip
    > mimo calej slabosci tego rozwiazania i chce uniknac dawania dostepu 100.000
    > osob zamiast jednej osobie czy organizacji...

    Chciałbym zauważyć, że większość proxy, które są świadomie udostępniane większej,
    liczbie ludzi, a nie służą celowemu uzyskaniu anonimowości, przekazuje zarówno
    x-forwarded-for i jak via, z których można wyciągnąć ip ssacza.

    --
    sh

  • 10. Data: 2004-03-21 16:09:20
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Maciej Anczura wrote:
> [...]
    > udostępniane większej, liczbie ludzi, a nie służą celowemu uzyskaniu
    > anonimowości, przekazuje zarówno x-forwarded-for i jak via, z których

    Chialbym zauwazyc, ze wlasnie bez jakiejs listy proxy nie odroznie
    publicznego porzadnego proxy ustawiajacego prawdziwe x-forwarded-for od
    prywatnego squida ze zdefiniowanym x-forwarded-for na wlasnie takie ip, zeby
    dostac fajny darmowy dostep do platnych zasobow.