    From: bdronka <b...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: i2c raz jeszcze
    Date: Thu, 18 Feb 2010 14:02:35 +0100

    Witam.

    podlaczam czujnik temperatury ds1621 - i chce wyprowadzic go na dwór,
    przewód - ok 40 metrow.
    czujnik podlaczam zwykła skrętką nieekranowaną. kiedy skrętke mam na
    krążku - czujnik temperatury działa bez problemu (na 40 metrach).
    Kiedy jednak ułoże kabel w rurkach, przestaje dzialac - na tym samym kablu.
    wnioskuje, ze po drodze przewod doznaje jakis zakłóceń...

    1. czy jak wymienie skrętke na skrętke ekranowaną to coś to pomoże?

    stosowałem przedłużacz szyny i2c na P82B715PN, ale też nie pomaga...