  • 1. Data: 2009-06-29 19:58:25
    Temat: iPhone vs Nokia
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jak ktoś chce się pośmiać:
    http://forsal.pl/wiadomosci/332259_iphone_niszczy_no
    kie.html
    Poziom pismactwa w Polsce sięgnął już chyba poziomu z piosenki Lady Pank.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 2. Data: 2009-06-29 20:04:46
    Temat: Re: iPhone vs Nokia
    Od: "4przemo77" <p...@e...com.pl>

    Użytkownik "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> napisał w wiadomości
    > Poziom pismactwa w Polsce sięgnął już chyba poziomu z piosenki Lady Pank.
    >
    > --

    hehe faktycznie dobre. nie mowie ze nokia jest od razu super i najlepsza i w
    ogole... ale ten artykul pachnie na pare kilometrow przekretem. albo pisal
    go jakis malolat zafascynowany iphonem albo byl pisany pod zamowienie

  • 3. Data: 2009-06-29 20:30:51
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Jak ktoś chce się pośmiać:
    > http://forsal.pl/wiadomosci/332259_iphone_niszczy_no
    kie.html
    > Poziom pismactwa w Polsce sięgnął już chyba poziomu z piosenki Lady Pank.

    W imię ojca i pięciu jego nieślubnych synów, zaklinam Cię: "nie wywołuj
    Jasia z lasu" :)

  • 4. Data: 2009-06-29 20:38:46
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    ALEX Przekliniak wrote:
    > Jak ktoś chce się pośmiać:
    > http://forsal.pl/wiadomosci/332259_iphone_niszczy_no
    kie.html
    > Poziom pismactwa w Polsce sięgnął już chyba poziomu z piosenki Lady Pank.

    Gdybyś tylko:
    a. przeczytał
    b. przeczytał do końca...

    M.

  • 5. Data: 2009-06-29 21:54:08
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:
    > Jak ktoś chce się pośmiać:
    > http://forsal.pl/wiadomosci/332259_iphone_niszczy_no
    kie.html
    > Poziom pismactwa w Polsce sięgnął już chyba poziomu z piosenki Lady Pank.

    Haha, niezła definicja smartphona:

    blablabla...

    Powyższa historia jest dobitnym przykładem problemów, jakie stoją przed
    Nokią w związku z coraz silniejszą konkurencją na rynku smartphonów. To
    telefony komórkowe łączące w sobie wiele funkcji - przeglądarkę
    internetową, skrzynkę na pocztę elektroniczną, cyfrowego aparatu
    fotograficznego i prostej kamery wideo.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 6. Data: 2009-06-30 08:06:21
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:
    > Jak ktoś chce się pośmiać:
    > http://forsal.pl/wiadomosci/332259_iphone_niszczy_no
    kie.html
    > Poziom pismactwa w Polsce sięgnął już chyba poziomu z piosenki Lady Pank.

    Oczywiscie biedny posiadacz Nokii.
    Sa tam dane i cyfry wiec twoje zale sa prozne.

    Nokia przespala. S60v3 dzisiaj wyglada nieco archaicznie.
    S60v5 dopiero co wystartowal i TO JEST DOBRA droga patrz na sprzedaz
    5800. Ale na boga N97 jest drozsza od iphone i HTC Touch HD nie tedy droga

  • 7. Data: 2009-06-30 08:07:13
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    4przemo77 pisze:
> [...]
    > ogole... ale ten artykul pachnie na pare kilometrow przekretem. albo pisal
    > go jakis malolat zafascynowany iphonem albo byl pisany pod zamowienie

    Tiaaa jasne te Apple wszystkich korumpuje :) nie pograzajcie sie.

    Co Nokia oferuje na smartphony ,.... archizmy w S60v3 ? i dwa modele
    S60v5 ? Z tego jeden w cenie 3000zł ?

  • 8. Data: 2009-06-30 08:08:46
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:
> [...]
    > telefony komórkowe łączące w sobie wiele funkcji - przeglądarkę
    > internetową, skrzynkę na pocztę elektroniczną, cyfrowego aparatu

    No jasne lepsza definicja troli polskiego usenetu niz Bloomberg :)

  • 9. Data: 2009-06-30 08:35:54
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > No jasne lepsza definicja troli polskiego usenetu niz Bloomberg :)

    Skoro Bloomberg to już nieomylna? Sądzisz, że kto tam pisze artykuły?
    Sądzisz, że ta osoba to jakiśużytkownik smartphona? Wątpię.

  • 10. Data: 2009-06-30 09:00:45
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Skoro Bloomberg to już nieomylna? Sądzisz, że kto tam pisze artykuły?
    > Sądzisz, że ta osoba to jakiśużytkownik smartphona? Wątpię.

    Szadzik ... ja wiem ze Bloomberg powinien dzwonic do eksperta z usenetu
    Szadzika ale juz przestan :) Nokia zawalila smartphony programowo.