  • 1. Data: 2011-03-14 21:49:39
    Temat: ile sieci dają userowi za przeniesienie
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    analizowałem oferty na kartę, ale może gdzieś się mylę dlatego piszę tutaj

    co dla mnie istotne przelewy między użytkownikami:
    - ma plus (nic nie daje za przeniesienie, ale popularny, faworyt)
    - ma gaduair (mało popularny)
    - ma orange (mam jako druga karta)
    - nie ma era (właśnie z ery będę rezygnował)
    - nie ma play (w sumie nie ma nic ciekawego ta sieć)

    gaduair 30% więcej pierwsze 12 doładowań
    (max 360=12x30zł - najwieksze doladowanie 100zl)
    http://www.gaduair.pl/promocja/przenies-numer

    play bonus 60 zł ważny 90 dni.
    http://www.playmobile.pl/pl/oferta/przejdz-do-play/p
    lay-karta/index.html

    era, ściema tylko do Era, "200zł" czyli 20x po 10zł .
    http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/przen
    ies_numer

    orange ściema tylko do orange, 12x10zł do pierwszych 12 doładowan,
    http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=36255
    98

    plus z tego co czytam nie daje nic
    http://www.plus.pl/przejdz_do_plusa/