  • 1. Data: 2011-03-14 19:35:35
    Temat: + (wybrany numer jest niedostepny)
    Od: "rols rojs" <r...@r...com>

    Próbuje się dodzwonić na numer w Plusie, jednak obojętnie kiedy bym nie
    dzwonił, zawsze słyszę tylko komunikat:
    Wybrany numer jest niedostępny/The chosen number is unavailable

    Coś jest nie tak z tym numerem?

  • 2. Data: 2011-03-14 19:51:59
    Temat: Re: + (wybrany numer jest niedostepny)
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 20:35:35 +0100, rols rojs napisał(a):

    > Próbuje się dodzwonić na numer w Plusie, jednak obojętnie kiedy bym nie
    > dzwonił, zawsze słyszę tylko komunikat:
    > Wybrany numer jest niedostępny/The chosen number is unavailable
    >
    > Coś jest nie tak z tym numerem?

    Może to wydaje się niemożliwe, niespodziewane, zaskakujące a nawet
    nieziemskie, ale może ktoś śmiał wyłączyć telefon?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

  • 3. Data: 2011-03-14 20:04:07
    Od: Sławek <s...@g...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
    ..

    > Może to wydaje się niemożliwe, niespodziewane, zaskakujące a nawet
    > nieziemskie, ale może ktoś śmiał wyłączyć telefon?

    To jest po prostu niedopuszczalne...;-)

    --
    Sławek

  • 4. Data: 2011-03-14 20:20:25
    Temat: Re: [avast! - SUSPICIOUS] + (wybrany numer jest niedostepny)
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 14 Mar 2011 20:35:35 +0100, "rols rojs" <r...@r...com> wrote:

    >Wybrany numer jest niedostępny/The chosen number is unavailable
    >
    >Coś jest nie tak z tym numerem?
    Prawdopodobnie jest niedostępny (unavailable).

    WAM

  • 5. Data: 2011-03-14 21:18:48
    Od: "rols rojs" <r...@r...com>

    > Może to wydaje się niemożliwe, niespodziewane, zaskakujące a nawet
    > nieziemskie, ale może ktoś śmiał wyłączyć telefon?

    Tak, ale wtedy jest komunikat: abonent jest niedostępny, proszę
    spróbować później, a ten brzmi trochę inaczej, czyż nie?
    A numer to tak jakby stracił ważność i przestał istnieć.

  • 6. Data: 2011-03-14 21:20:37
    Od: "rols rojs" <r...@r...com>

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
    ..

    > To jest po prostu niedopuszczalne...;-)

    Przepraszamy, wybrany abonent jest w tej chwili nieosiągalny, taki
    komunikat jest przy dzwonieniu na wyłączony numer w plusie, a to co ja
    podałem brzmi zupełnie inaczej, więc nie róbcie tu ze mnie idioty

  • 7. Data: 2011-03-14 21:21:14
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-14 22:18, rols rojs pisze:

    > Tak, ale wtedy jest komunikat: abonent jest niedostępny, proszę
    > spróbować później, a ten brzmi trochę inaczej, czyż nie?
    > A numer to tak jakby stracił ważność i przestał istnieć.

    A z jakiej sieci dzwonisz?

  • 8. Data: 2011-03-14 21:23:22
    Od: "rols rojs" <r...@r...com>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    napisał w wiadomości news:ilm0s9$ks7$2@news.onet.pl...

    > A z jakiej sieci dzwonisz?

    Stacjonarka tp

  • 9. Data: 2011-03-14 21:24:51
    Od: "rols rojs" <r...@r...com>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Prawdopodobnie jest niedostępny (unavailable).

    Toś zabłysnął geniuszu od avasta, lepiej program sobie ustaw

  • 10. Data: 2011-03-14 21:33:48
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "rols rojs" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    > Próbuje się dodzwonić na numer w Plusie, jednak obojętnie kiedy bym nie
    > dzwonił, zawsze słyszę tylko komunikat:
    > Wybrany numer jest niedostępny/The chosen number is unavailable
    > Coś jest nie tak z tym numerem?

    Upewniłeś się, że wciąż jeszcze jest w Plusie?

    --
    Maciek.