  • 1. Data: 2009-10-07 19:29:26
    Temat: ile warty używany zestaw
    Od: "peterp" <p...@a...pl>

    Witam,
    Ile taki zestaw jest warty?
    gościu chce ok 250, warto?

    Procesor Intel Celeron 2.66Ghz
    Płyta główna Asrock 755i65G Presler Conroe posiadająca min:
    (FSB 1066Mhz, Dual Core CPU Support, Dual Chanel Ram, Agpx8, Sata, 6xUsb)
    Pamięć 512Mb DDR
    Dysk 80GB Samsung
    Napęd DVD
    Karta graficzna wbudowana (wolny slot AGPx8)
    Karta dźwiękowa wbudowana
    Karta sieciowa Ethernet 10/100 wbudowana
    Napęd Fdd
    XP oryginalny

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-10-08 00:30:47
    Temat: Re: ile warty używany zestaw
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    --
    WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

    www.webprogress.com.pl

  • 3. Data: 2009-10-08 00:48:10
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    vcore pisze:
> [...]

    Wcineło mi sie 'wyslij'

    Jak dorzuci do tego obudowe to jest ok

    dysk - 60zł
    procek - 20zł
    pamięć - 40zł
    DVD - 40zł
    FDD - 10zł

    Z tym że w tym wypadku za system płacisz ok. 80zł, bo sam komputer bez obudowy jest
    wart około 170-180zł

    Tutaj prawie identyczny komputer wraz z ładną obudową i zasilaczem - 249zł
    http://allegro.pl/item770763589.html

    Natomiast jeśli zależy ci na org. systemie to bierz ten - bo takiego kompletu taniej
    raczej nie
    znajdziesz

  • 4. Data: 2009-10-08 00:59:56
    Od: ant <a...@n...tld>

    peterp wrote:
> [...]
    > Karta graficzna wbudowana (wolny slot AGPx8)
    > Karta dźwiękowa wbudowana
    > Karta sieciowa Ethernet 10/100 wbudowana

    Płyta głowna najniższych lotów, ale dla samego XP warto.

  • 5. Data: 2009-10-08 04:52:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    peterp napisał(a):

    > Ile taki zestaw jest warty?
    > gościu chce ok 250, warto?

    W zależności od organoleptycznej oceny kondensatorów na płycie może być
    warty od nic do powiedzmy 200 zł.

    j.

  • 6. Data: 2009-10-08 13:50:38
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    W dniu 2009.10.07 21:29, peterp pisze:

    > XP oryginalny

    Oryginalny wg zapewnień czy stanu faktycznego ?

    --
    Mar

  • 7. Data: 2009-10-08 16:10:39
    Od: "peterp" <p...@a...pl>

    Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał w wiadomości

    > Wcineło mi sie 'wyslij'
    >
    > Jak dorzuci do tego obudowe to jest ok

    jest i obudowa

> [...]
    > http://allegro.pl/item770763589.html
    >
    > Natomiast jeśli zależy ci na org. systemie to bierz ten - bo takiego

    dzięki

  • 8. Data: 2009-10-08 16:13:33
    Od: "peterp" <p...@a...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@s...org> napisał w wiadomości
    W dniu 2009.10.07 21:29, peterp pisze:

    > XP oryginalny

    >Oryginalny wg zapewnień czy stanu faktycznego ?

    oryginalny według zapewnień xp home i nalepki na obudowie

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-10-08 17:46:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 7 Oct 2009 21:29:26 +0200, peterp napisał(a):

    > Ile taki zestaw jest warty?
    > gościu chce ok 250, warto?

    IMO można tyle dać, głównie ze względu na XP.
    --
    Jacek

  • 10. Data: 2009-10-11 15:22:28
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    peterp pisze:
    > Ile taki zestaw jest warty? [...]

    Najprościej i najbezpieczniej jest zerknąć *samemu* na (na
    przykład) Allegro i zobaczyć, po ile średnio są wystawiane
    podobne zestawy.

    Mnie się wydaje, że zestaw jest dość tanio -- jeżeli oczy-
    wiście jest w pełni sprawny (a z płytami ASrocka mającymi
    nieco ponad dwa lata mam niespecjalnie doświadczenia).

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |