  • 1. Data: 2022-07-16 22:43:06
    Temat: ilu % Polaków odechciało się
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ostatnio samochodu?

    Paragony grozy w warszatach i na cpn.
    Dobrze, że nadal mamy najtańsze OC w galaktyce.
    I duży rynek używanych części.

    --
    Piter

  • 2. Data: 2022-07-17 21:29:06
    Temat: Re: ilu % Polaków odechciało się
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-07-16 o 22:43, PiteR pisze:
    > ostatnio samochodu?
    >
    > Paragony grozy w warszatach i na cpn.
    > Dobrze, że nadal mamy najtańsze OC w galaktyce.
    > I duży rynek używanych części.

    "Polacy masowo przesiadają się na rowery".

  • 3. Data: 2022-07-18 17:58:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Jul 2022 21:43:06 +0100, PiteR wrote:
    > ostatnio samochodu?
    > Paragony grozy w warszatach i na cpn.
    > Dobrze, że nadal mamy najtańsze OC w galaktyce.
    > I duży rynek używanych części.

    W sensie ze przestali jezdzic, czy ze nie kupuja now/szego auta?

    Jak patrze na parking podziemny w centrum - to wrocil do normy
    przedkowidowej. Korki na wroclawskich ulicach jakby tez - a nawet
    wieksze, ale to przez tory w remoncie.

    J.

  • 4. Data: 2022-07-19 01:44:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:18d0l6wvayfs3$.19zo90wat47dy.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    ze nie kupuja now/szego auta?

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 5. Data: 2022-07-19 06:25:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Jul 2022 00:44:10 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:18d0l6wvayfs3$.19zo90wat47dy.dlg@40tude.net>
    > user J.F pisze tak:
    >
    > ze nie kupuja now/szego auta?

    Ja tam raczej slysze o
    -horrorze na rynku aut uzywanych - w sensie ze podaz mala, ceny
    wysokie,
    -dlugich czasach oczekiwanie na auta nowe ... co moze tez tlumaczyc
    problemy z uzywkami.

    J.

  • 6. Data: 2022-07-20 01:28:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:dkn0s832ii5p$.pawfrn2mla41.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Ja tam raczej slysze o
    > -horrorze na rynku aut uzywanych - w sensie ze podaz mala, ceny
    > wysokie

    Chce kupić w Anglii i moje podejście ewoluuje.

    Obecnie kasa w kieszeni, laptop w plecaku, ja w boksach.
    Tylko się coś pokaże (silnik 8v, bez turbo), urlop i szpula.
    Metro, pociągi, autobusy, taxi. Dawaj pan co jest. Biorę w ciemno.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 7. Data: 2022-07-20 09:26:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 20 Jul 2022 00:28:08 +0100, PiteR wrote:
> [...]
    > Tylko się coś pokaże (silnik 8v, bez turbo), urlop i szpula.
    > Metro, pociągi, autobusy, taxi. Dawaj pan co jest. Biorę w ciemno.

    No ale na Polske kupujesz, na Anglie, na Irlandie?

    W Polsce chcesz jezdzic z kierownicą po zlej stronie ?

    A bierzesz pod uwage ile to pali, i jaki podatek PiS przywali ? :-)

    Moze jednak Tesla - takie v8 łyka na starcie jak chce :-)

    J.

  • 8. Data: 2022-07-20 13:30:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:114yhodsqn4a3$.1bi5h60vwvy2h.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > No ale na Polske kupujesz, na Anglie, na Irlandie?
    >
    > W Polsce chcesz jezdzic z kierownicą po zlej stronie ?

    no skąd na Polskę.

    w Anglii będę do usr. śmierci. Wpadłem w pułapkę wygodnego życia.
    Zarobki szybko otrzezwiają pomysły powrotu do PL. Może do Szwarcarii,
    Holandii się przeniosę za parę lat ale nie do Polski.

  • 9. Data: 2022-07-20 13:42:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Wednesday, July 20, 2022, 1:30:33 PM, you wrote:

> [...]
    > Zarobki szybko otrzezwiają pomysły powrotu do PL. Może do Szwarcarii,
    > Holandii się przeniosę za parę lat ale nie do Polski.

    Wrócisz wydawać emeryturę w Polsce. Bo na Anglię nie będzie Cię
    stać...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2022-07-20 17:20:53
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Wrócisz wydawać emeryturę w Polsce. Bo na Anglię nie będzie Cię
    > stać...

    Ale co konkretnie będzie tam tak drogie?