  • 1. Data: 2017-02-21 15:42:06
    Temat: jak namówić rodziców na motor
    Od: kub1234 <pep.bar.99@_NOSPAM_wp.pl>

    wiecie może jak namówić mamę na kubno motocykla

    ja jestem odpowiedzialny rodzice nigdy mnie nie odbierali z policji

  • 2. Data: 2017-02-21 15:55:26
    Temat: Re: jak namówić rodziców na motor
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    Zmień mamę na lepszą, co będziesz się męczył?

  • 4. Data: 2017-02-21 16:46:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Agent0700 k...@w...pl ...

    > Zmień mamę na lepszą, co będziesz się męczył?

    Tylko jak trafić na taką już przekonaną?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 3. Data: 2017-02-21 16:46:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kub1234 pep.bar.99@_NOSPAM_wp.pl ...

    > wiecie może jak namówić mamę na kubno motocykla

    Kubno to coś związanego z kubłem?

    > ja jestem odpowiedzialny rodzice nigdy mnie nie odbierali z policji

    Zuch chłopak!

    Ehh, coraz lepiej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 5. Data: 2017-02-21 18:02:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-02-21 o 16:46, Budzik pisze:

    > Tylko jak trafić na taką już przekonaną?

    Szukać na parkingach dla motocyklistów.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2017-02-21 21:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Szukać na parkingach dla motocyklistów.

    :)
    No prosze, burza mózgów i problem z głowy.
    Nastepny prosze!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 7. Data: 2017-02-25 01:40:36
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >ja jestem odpowiedzialny rodzice nigdy mnie nie odbierali z policji

    No i ten argument nie przemawia ?

    Buniek

  • 8. Data: 2017-02-25 17:59:55
    Od: N1 <n...@n...pl>

    A po co mamie motor?

  • 9. Data: 2017-11-01 13:48:58
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 lutego 2017 15:42:07 UTC+1 użytkownik kub1234 napisał:
    > wiecie może jak namówić mamę na kubno motocykla

    Powiedz, że w przeciwnym wypadku zostaniesz weganinem. Jak kocha to kupi.

  • 10. Data: 2018-02-15 22:09:39
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2017-11-01 o 13:48, KRZYZAK pisze:
    > Powiedz, że w przeciwnym wypadku zostaniesz weganinem. Jak kocha to kupi.
    Nie lepiej zagrozić, że się kocha 2 kółka, więc albo motur, albo się
    zainteresuje dwoma pedałami :->

    Maciek