  • 1. Data: 2017-02-15 14:06:12
    Temat: Honda CB 500 gaśnie
    Od: Zielonymistrz <kontakt-informacje@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam, jakieś 3 tyg. temu kupiłem motocykl swój pierwszy nie licząc
    skutera którym jeździłem bodajże pół roku. Jest to Honda CB 500 PC 32, ale
    mam z nią mały problem jeżeli chodzi o odpalanie. Przechodząc do sedna
    sprawy mój problem wygląda następująco. Jest pogoda tak jak dziś czyli 6/7
    stopni na plusie. Podchodzę do mojej Hondy i bez ssania nawet nie myśli
    zapalić no ale to oczywiste przecież nie jest super ciepło żeby od tak
    paliła. Zaciągam ssanie do końca i po drugim kliknięciu na starter dopiero
    odpala. Wszystko chodzi ładnie początkowe obroty 1500 aż doszły do 2500 i
    tu się zaczyna problem bo motocykl po chwili takiego działania na 2,5k
    obrotów zaczyna gasnąć. Obroty zaczynają spadać gwałtownie i motocykl
    gaśnie w ciągu 5 sekund. Gdy znów próbuje go odpalić tym razem bez ssania
    zapali ale na 500 obrotach i gaśnie. Tak samo wygląda to nawet gdy
    zaciągnę ssanie. Może mi ktoś mądrzejszy ode mnie wytłumaczyć o co w tym
    chodzi? Dodam że motocykl ma 40 tyś km przejechanych i jest to rocznik 96.

  • 2. Data: 2017-02-22 10:55:28
    Temat: Re: Honda CB 500 gaśnie
    Od: mmaurycy <m...@g...com>

    W dniu 15.02.2017 o 14:06, Zielonymistrz pisze:
> [...]
    > samo wygląda to nawet gdy zaciągnę ssanie. Może mi ktoś mądrzejszy ode
    > mnie wytłumaczyć o co w tym chodzi? Dodam że motocykl ma 40 tyś km

    zdefiniuj chwilę działania - po jakim czasie minuta, 5, 10 działania na
    2.5k zaczyna gasnąć? może powinieneś zmniejszyć ssanie kiedy osiągnie
    2.5k bo zalewa świece. To co opisałeś pasuje do zalanych świec.

  • 3. Data: 2017-05-26 22:47:41
    Temat: Re: Honda CB 500 ga?nie
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    On 02/15/2017 02:06 PM, Zielonymistrz wrote:
> [...]
    > działania na 2,5k obrotów zaczyna gasnąć. Obroty zaczynają spadać
    > gwałtownie i motocykl gaśnie w ciągu 5 sekund. Gdy znów próbuje go

    Kranik odkręciłeś?

  • 4. Data: 2017-05-27 01:36:25
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl> wrote:

    > On 02/15/2017 02:06 PM, Zielonymistrz wrote:
    >
    > Kranik odkręciłeś?

    Mysle, ze od 15 lutego juz zdazyl odkrecic...

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

    Wysłano z telefonu bez polskiej klawiatury, przepraszam za brak polskich znaków

  • 5. Data: 2017-07-18 23:17:01
    Od: m...@g...com

    Gaźniki do rozebrania, czyszczenia, regulacji. Problem u ciebie jest na 99% z komorą
    pływakową. Odpala, chodzi chwilę, zaciąga paliwa do gaźnika, poziom idzie ponad
    normę, pływak idzie do góry, iglica pływaka powinna zatkać dopływ ale tego nie robi -
    i oto efekty. Gaźnik jest zalewany benzyną, w efekcie paliwo leci na świece i silnik
    gaśnie bo mieszanka jest zbyt bogata.

    Gdy wszystko pracuje prawidłowo - gaźnik odcina sam dopływ paliwa, gdy poziom benzyny
    w komorze paliwowej jest odpowiedni.

    Tak jak mówię - 99% szans, że to problem z gaźnikiem a dokładniej z zawieszonym
    pływakiem lub jego poziomem. Pozostałe szanse to może być cokolwiek - np impulsator,
    zapłon... kto wie..

    Pozdro, daj znać jak sobie poradzisz.