  • 1. Data: 2010-08-10 20:28:46
    Temat: jak palić to w hermetycznej kapsule...
    Od: mati <m...@g...com>

    fenomen polski:

    http://www.youtube.com/watch?v=jj0uG-wKD3E

  • 2. Data: 2010-08-10 21:04:06
    Temat: Re: jak palić to w hermetycznej kapsule...
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    mati pisze:
    > fenomen polski:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=jj0uG-wKD3E

    "Polskiego FenoMena" widziałem na lotnisku Skavsta w Szwecji.
    Na lotnisku są kabiny dla palaczy wyposazone wewnątrz w mocne wyciągi.
    Faktycznie na ewnątrz smrodu papierosów sie nie czuje.

    Wspomniany FenoMen oparł się o kabinę na zewnątrz i radośnie palił :-)

    Seco

  • 3. Data: 2010-08-10 22:06:14
    Temat: Re: jak palic to w hermetycznej kapsule...
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Uzytkownik "mati" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
    > fenomen polski:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=jj0uG-wKD3E

    Rozumiem ze te ostatnie pare klatek z samochodem ma dotyczyc tematu
    samochodów...

  • 4. Data: 2010-08-10 22:49:07
    Od: krzysiek <x...@c...barg.cy.ROT13.invalid>

    On Tue, 10 Aug 2010 11:28:46 -0700, mati wrote:

    > fenomen polski:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=jj0uG-wKD3E

    za wikipedią:
    Ewa Bożena Kopacz z domu Lis (ur. 3 grudnia 1956 w Skaryszewie) - polska
    polityk, *lekarz pediatra*, poseł na Sejm IV, V i VI kadencji, od 16
    listopada 2007 *minister zdrowia* w rządzie Donalda Tuska.

    nawet nie bardzo wiem jak to skomentować.... :(

    PS. A kapsułę do palenia z wyciągiem mam w biurze, faktycznie nie czuc
    jak ktoś w środku kopci :)
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-08-10 23:13:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek

> [...]
    > listopada 2007 *minister zdrowia* w rządzie Donalda Tuska.
    >
    > nawet nie bardzo wiem jak to skomentować.... :(

    A co chcesz komentować?

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2010-08-10 23:43:07
    Od: krzysiek <x...@c...barg.cy.ROT13.invalid>

    On Tue, 10 Aug 2010 21:13:59 +0000, to wrote:

    > A co chcesz komentować?

    A Twój czytnik news nie interpretuje poprawnie *(...)* jako znacznika
    wytłuszczenia?

    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-08-11 00:19:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek

    > A Twój czytnik news nie interpretuje poprawnie *(...)* jako znacznika
    > wytłuszczenia?

    Interpretuje i co z tego?

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2010-08-11 07:36:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Aug 2010 22:06:14 +0200, Agent wrote:
    >Uzytkownik "mati" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    >
    >Rozumiem ze te ostatnie pare klatek z samochodem ma dotyczyc tematu
    >samochodów...

    Moze sie okazac ze tylko w samochodzie mozesz zapalic, pod warunkiem
    ze dopasowany do warunkow ustawy i przepuszcza powietrze z kabiny
    przez katalizator :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-08-11 08:59:35
    Od: krzysiek <x...@c...barg.cy.ROT13.invalid>

    On Tue, 10 Aug 2010 22:19:22 +0000, to wrote:

    > begin krzysiek

    > Interpretuje i co z tego?

    To znaczy to, ze właśnie to chciałem skomentować, to.
    :)
    --
    Krzysiek

  • 10. Data: 2010-08-11 10:11:25
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > polityk, *lekarz pediatra*, poseł na Sejm IV, V i VI kadencji, od 16
    > listopada 2007 *minister zdrowia* w rządzie Donalda Tuska.
    >
    > nawet nie bardzo wiem jak to skomentować.... :(

    Że lekarz to nie może palić? Czy że polityk i nie może palić? Czy może że
    minister zdrowia i nie może palić?
    A kto może?