  • 1. Data: 2010-08-10 23:20:45
    Temat: Kappa 2.4 TDS - na opał?
    Od: Pawel <p...@o...pl>

    Witam

    Czy taka Kappa pójdzie na opale?

    http://otomoto.pl/lancia-kappa-2-4-tds-C14287215.htm

    http://moto.allegro.pl/item1171827398_lancia_kappa_t
    ds_luksus_za_male_pieniadze.html

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-08-11 00:00:56
    Temat: Re: Kappa 2.4 TDS - na opał?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i3sfrp$eqo$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Czy taka Kappa pójdzie na opale?
    >
    > http://otomoto.pl/lancia-kappa-2-4-tds-C14287215.htm
    >
    > http://moto.allegro.pl/item1171827398_lancia_kappa_t
    ds_luksus_za_male_pieniadze.html

    > Pozdrawiam

    A nieco z innej beczki, ile taki opal teraz kosztuje ?

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2010-08-11 03:35:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pawel

    > Czy taka Kappa pójdzie na opale?

    Pójdzie tylko będzie śmierdzieć i można mandat dostać. Nie lepiej drewna
    narąbać?

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-08-11 14:11:50
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 10 Sie, 23:20, Pawel <p...@o...pl> wrote:
    > Witam

> [...]

    Dlaczego ma nie pójść ?? pójdzie i na biodieslu, toż tam widać
    najzwyklejsze boschowe VP.

    Tylko mnie jedno zastanawia - czy Ty naprawdę wierzysz w to że kupisz
    13-letni samochód z silnikiem diesla z przebiegiem niecałe 200kkm ??
    Ja tam daję mu minimum 500kkm na blacie.

    Sam kupiłem 3 lata temu diesla z przebiegiem 240kkm, teraz dochodzę do
    300kkm i nie wierzę nic a nic w to co było na liczniku, równie dobrze
    może mieć też i 600kkm :D

    Pozdrawiam !!

  • 5. Data: 2010-08-11 15:50:16
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    grup
    5g2000yqj.googlegroups.com...

> [...]
    >
    > Sam kupiłem 3 lata temu diesla z przebiegiem 240kkm, teraz dochodzę do
    > 300kkm i nie wierzę nic a nic w to co było na liczniku, równie dobrze

    Tym bardziej ze Kappy to raczej nie staly w garazu albo pod domem.

    PZDr
    Adam

  • 6. Data: 2010-08-11 20:18:43
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Adam Szewczak pisze:

    > Tym bardziej ze Kappy to raczej nie staly w garazu albo pod domem.

    Staly w serwisie razem z Alfami?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 7. Data: 2010-08-11 21:22:41
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-08-11 20:18, Maciej Browarczyk pisze:

    > Staly w serwisie razem z Alfami?

    Chłe chłe, na autoscout24.de jak na lekarstwo tego z tym właśnie
    konkretnym motorem, żadna od osoby prywatnej - wszystkie z podobnymi
    przebiegami w podobnym wieku :D Pewnie te pojazdy stały tylko po
    serwisach a nie jeździły :D

    Pozdrawiam !!

  • 8. Data: 2010-08-11 21:32:53
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    > Staly w serwisie razem z Alfami?

    W Italii na ebay.it też z tym motorem nie za wiele egzemplarzy :D więc,
    albo pokończyły na złomie i to co jest to niedobitki, albo to aż tak
    dobre wozy że się nie psują w ogóle i ludzie ich nie sprzedają :D

    Pozdrawiam !!