  • 1. Data: 2014-06-25 21:12:22
    Temat: jak to się nazywa
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    czy Ktoś (nie z PO/EU) widział kiedyś takie urządzenie jak Vangard?
    to taka końcówka umożliwiająca tworzenie sieci WAN (LAN+telefony)...

    jak nazywa się klasa tych urządzeń? "rutery" czy jak? jak się nazywają i
    jak można opisać je jednym zdaniem?

  • 2. Data: 2014-06-25 21:43:15
    Temat: Re: jak to się nazywa
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2014-06-25 21:12, feldmarszałek tusk pisze:
    > czy Ktoś (nie z PO/EU) widział kiedyś takie urządzenie jak Vangard?
    > to taka końcówka umożliwiająca tworzenie sieci WAN (LAN+telefony)...

    To według której partii WAN = LAN + telefony? PiS czy KNP?

  • 3. Data: 2014-06-25 21:48:55
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    no przecież nie wiem więc pytam... monopol na prawdę ma tylko strefa
    euro wszyscy pozostali błądzą w "ciemnościach"...

  • 4. Data: 2014-06-25 22:27:36
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2014-06-25 21:48, feldmarszałek tusk pisze:
    > no przecież nie wiem więc pytam... monopol na prawdę ma tylko strefa
    > euro wszyscy pozostali błądzą w "ciemnościach"...

    http://www.vanguardnetworks.com/Collateral/Documents
    /English-US/100_01.pdf

  • 5. Data: 2014-06-26 07:40:52
    Od: Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl>

    feldmarszałek tusk <N...@g...pl> wrote:
    > monopol na prawdę ma tylko strefa
    > euro wszyscy pozostali błądzą w "ciemnościach"...

    Wreszcie napisałeś coś z sensem.
    Życzę powrotu do zdrowia.

  • 6. Data: 2014-06-26 12:32:19
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    ja zawsze piszę z sensem, problem w tym, że wy buraki z po/eu macie
    nawalone w mózgach i czytając macie jakiś ostre wizje na temat tego co
    czytacie...

  • 7. Data: 2014-06-26 12:51:30
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    ale nie odbiegajmy od tematu, jak te urządzenia fachowo się nazywają?

  • 8. Data: 2014-06-26 13:17:24
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "feldmarszałek tusk" <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > czy Ktoś (nie z PO/EU)

    Tak pomijając twoje inne debilizmy - to czy to naprawdę boli, aby zdania
    zaczynać wielką literą?
    Piszesz na POLSKIEJ grupie, a nie słyszałem jeszcze, aby pisanie poprawną
    polszczyzną było zarezerwowane dla
    PO/EU.

  • 9. Data: 2014-06-26 13:21:31
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    to hołd jaki oddaję moderatorom elektrody, którzy zbanowali mnie, bo
    pierwsze zdanie zacząłem z małej litery...

  • 10. Data: 2014-06-26 13:28:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello feldmarszałek,

    Thursday, June 26, 2014, 1:21:31 PM, you wrote:

    > to hołd jaki oddaję moderatorom elektrody, którzy zbanowali mnie, bo
    > pierwsze zdanie zacząłem z małej litery...

    Żeby dostać bana na Elektrodzie, trzeba się bardziej postarać. Nie
    kłam, że dostałeś za jedno zdanie.

    --
    Best regards,
    RoMan