  • 11. Data: 2012-12-19 08:54:26
    Temat: Re: jak tu sie nie wk..c?!
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-19 08:20, AZ pisze:

    > Oczywiscie, ze jest zwlaszcza ze zmniejszonej przyczepnosci tylu,
    > powerslajdy itd. Tyle, ze tak jak wczesniej pisalem, lekkie nerwy
    > sa jak sie pogoda nagle zmieni ;-)

    Eee, powerslide'y to nie dla mnie. We mnie krew się wzburzyła ostatnio,
    gdy nie zauważyłem piasku na asfalcie przed progiem zwalniającym (ciemno
    było) i przy hamowaniu zablokowało mi się przednie koło. Już prawie
    odruchowo podparłem się nogę, ale równie odruchowo puściłem hamulec i
    koło złapało przyczepność.

    Nic się nie stało, ale jak pomyślę, że przywaliłbym obojczykiem w ten
    stalowy garb na jezdni...

    --
    MN

  • 12. Data: 2012-12-19 08:59:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-19, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    > było) i przy hamowaniu zablokowało mi się przednie koło. Już prawie
    > odruchowo podparłem się nogę, ale równie odruchowo puściłem hamulec i

    Bo przed progiem sie nie hamuje tylko dupe podnosi ;-) Z tym podpieraniem
    sie noga to roznie bywa, ja sie odruchowo zawsze podpieram i jeszcze nigdy
    sobie z noga nic nie zrobilem a zdarza sie dosc czesto. Raz jak jeszcze
    nie wiedzialem ze torowki na mokrym sa tak malo przewidywalne zrobilem tak
    przy 70-80 jak zablokowal mi sie przod, w sumie juz moto bylo pochylone
    kierownica skrecona i w myslach juz bylo "kurwa sie wyjebie" podparlem sie
    noga, pare razy mna miotnelo i jakos wydalo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-12-19 09:46:09
    Temat: Re: Odp: jak tu sie nie wk..c?!
    Od: masti <g...@t...hell>

    zazdrości

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 14. Data: 2012-12-19 09:57:04
    Od: Texen <f...@...dk>

    On Tuesday, December 18, 2012 11:04:27 PM UTC+1, Kuczu wrote:
    > (...)
    > Dziwny jest snieg w drugiej polowie grudnia w Polsce. Czyz nie ?

    nie jest dziwny, nawet fajnie, ze bialo na swieta (NTG)
    ...tylko z jezdzeniem gorzej (TG)

    ______________
    Johnny wrote:

    > No dobra, ale co masz do tej elki? ;-)

    elka akurat jechala jak patrzylem a chodzilo o to, ze to moto ;)

    do placzu mi daleko, troche mnie zassalo w srodku jak mi przejechal pod nosem,
    takie mile zassanie ;)
    ______________

    malo zimowego ruchu na preclach no i puscilem temat dla poddierzanija razgawora

    wszyscy jestescie zaaferowani prezentami i kupowaniem karpia, ze nawet na sekunde
    mysl wam nie przemknie w kierunku motocykli?

    --
    texen
    B12

  • 15. Data: 2012-12-19 10:18:33
    Temat: Odp: Odp: jak tu sie nie wk..c?!
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "masti" rbator:

    > zazdrości

    No to co za problem - niech se też zrobi prawo jazdy! :-o

    zdroofka Johnny

  • 16. Data: 2012-12-19 14:21:26
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    AZ pisze:
> [...]
    > kierownica skrecona i w myslach juz bylo "kurwa sie wyjebie" podparlem sie
    > noga, pare razy mna miotnelo i jakos wydalo.

    Raz się podparłem nogą na śliskiej serpentynie, tak przy 80-90 km/h.
    Jednak taki strzał w biodro boli jak diabli. Plus, że oprócz tego nic
    się nie stało.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2012-12-19 16:49:51
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-12-19 09:57, Texen pisze:

    > malo zimowego ruchu na preclach no i puscilem temat dla poddierzanija razgawora
    >
    > wszyscy jestescie zaaferowani prezentami i kupowaniem karpia, ze nawet na sekunde
    mysl wam nie przemknie w kierunku motocykli?

    Przemknie,przemknie,aż się kobita wkurza że całe wieczory w garażu,no
    ale przecież trzeba się spieszyć zanim białe zniknie:-)

    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem