  • 1. Data: 2011-12-14 17:14:38
    Temat: jak umieścić "ogłoszenie" na allegro ?
    Od: "Witek" <w...@g...pl>

    cześć,
    umieściłem na allegro samochód na sprzedaż.
    ale miałem do wyboru albo aukcję albo kup teraz,
    no i wybrałem kup teraz ...
    ale widzę, że niektóre oferty aut są opisane jako "ogłoszenie"
    jak to zrobić ?

  • 2. Data: 2011-12-14 17:15:59
    Temat: Re: jak umieścić "ogłoszenie" na allegro ?
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Witek

    > ale widzę, że niektóre oferty aut są opisane jako "ogłoszenie" jak to
    > zrobić ?

    Nie wiem co bierzesz, ale przestań.

  • 3. Data: 2011-12-14 17:26:01
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Dec 2011 16:14:38 +0000 (UTC), "Witek"
    <w...@g...pl> wrote:

    >ale widzę, że niektóre oferty aut są opisane jako "ogłoszenie"
    >jak to zrobić ?

    Wystawić na otomoto.pl z opcją allegro.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2011-12-14 17:28:36
    Od: freak502 <f...@u...pl>

    W dniu 2011-12-14 17:14, Witek pisze:
> [...]
    > no i wybrałem kup teraz ...
    > ale widzę, że niektóre oferty aut są opisane jako "ogłoszenie"

    hej,
    uważaj żeby ktoś nie kliknął "kup teraz"bo zapłacisz prowizję od
    sprzedaży w zależności od kwoty może nie być to mała kwota.

    Robert

  • 5. Data: 2011-12-14 17:31:25
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > hej,
    > uważaj żeby ktoś nie kliknął "kup teraz"bo zapłacisz prowizję od
    > sprzedaży w zależności od kwoty może nie być to mała kwota.

    Prowizja od sprzedaży aut i zdaje sie nieruchomości jest stała
    niezależna od kwoty. Dla samochdów osobowych było to 79zł i tak chyba
    zostało.

  • 6. Data: 2011-12-14 18:08:59
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ale widzę, że niektóre oferty aut są opisane jako "ogłoszenie"
    > jak to zrobić ?

    dać ogłoszenie na otomoto.pl ...

    ps. zadając sobie MINIMUM trudu i klikając w dowolne ogłoszenie z allegro
    zobaczyłbyś, ze prowadzi ono to otomoto.pl - i to jest odpowiedz na Twoje
    pytanie.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 7. Data: 2011-12-14 18:17:45
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Witek waląc jednym palcem w klawisze napisał:

> [...]
    > no i wybrałem kup teraz ...
    > ale widzę, że niektóre oferty aut są opisane jako "ogłoszenie"

    kiedyś było tak, że wystawienie na allegro pojazdu kosztowało chyba z 30
    zł, to samo ogłoszenie na otomoto kosztowało 5 zł i ukazywało się na
    allegro - logiki w tym żadnej nie było - nie wiem jak jest obecnie

  • 8. Data: 2011-12-14 20:03:41
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-14 16:31:25 +0000, BearBag <c...@g...com> said:

> [...]
    >

    > Prowizja od sprzedaży aut i zdaje sie nieruchomości jest stała
    > niezależna od kwoty. Dla samochdów osobowych było to 79zł i tak chy

    Tak, jasne.
    ;>

    "Aukcje w kategorii "Motoryzacja" (serwis motoAllegro), w
    podkategoriach "Samochody", "Motocykle", "Maszyny budowlane", "Maszyny
    rolnicze", ,,Przyczepy, naczepy", ,,Wózki widłowe" oraz "Inne pojazdy i
    łodzie" nie są objęte prowizją od sprzedaży."

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2011-12-14 20:56:14
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > "Samochody", "Motocykle", "Maszyny budowlane", "Maszyny rolnicze",
    > ,,Przyczepy, naczepy", ,,Wózki widłowe" oraz "Inne pojazdy i łodzie" nie są

    Za to wystawienie podrożało.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 10. Data: 2011-12-14 20:57:21
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > kiedyś było tak, że wystawienie na allegro pojazdu kosztowało chyba z 30
    > zł, to samo ogłoszenie na otomoto kosztowało 5 zł i ukazywało się na
    > allegro - logiki w tym żadnej nie było - nie wiem jak jest obecnie

    Przez jakiś czas ceny były wyrównane, a teraz jest 9zł Otomoto, 25zł
    Allegro.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl