  • 1. Data: 2010-04-12 11:33:31
    Temat: jak wysłać opony kurierem?
    Od: zipi <p...@g...com>

    chce przesłać 4 sztuki opon kurierem
    używki 195/65/15, wartość przesyłki koło 250zł

    dzwonie do UPS - a tam każą mi zapakować to w karton
    w DPD nie odsługują klientów indywidualnych

    jakiego dostawce polecacie?
    zipi

  • 2. Data: 2010-04-12 11:40:45
    Temat: Re: jak wysłać opony kurierem?
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    zipi pisze:
    > dzwonie do UPS - a tam każą mi zapakować to w karton
    > w DPD nie odsługują klientów indywidualnych

    z tym kartonem jakaś bzdura, wiążesz opony po dwie, będą dwie paczki,
    najlepiej jeszcze zafoliować żeby było do czego list przykleić i heya,
    zadzwoń jeszcze do siódemki.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-04-12 11:47:55
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > jakiego dostawce polecacie?

    Poczta Polska.
    Skleiłem 4 opony szarą taśmą. Problemu z wysyłką nie miałem. Dotarły w
    całości.
    P.

  • 4. Data: 2010-04-12 12:23:36
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    zipi wrote:
> [...]
    > używki 195/65/15, wartość przesyłki koło 250zł
    >
    > dzwonie do UPS - a tam każą mi zapakować to w karton
    > w DPD nie odsługują klientów indywidualnych

    Wyślę to moim kurierem (siódemka). Bo jak wyslesz bez umowy to zapłacic jak za
    złoto. Zepnij 2 paczki po 2 opony dobrze taśmą i daj znac skąd mam to odebrać i
    gdzie wysłać. Przelej mi na konto 2x29zł.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 5. Data: 2010-04-12 12:42:18
    Od: "Przemek" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zipi" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
> [...]

    Związane razem w jeden walec i zafoliowane wysyłałem kiedyś Opekiem. Za
    bardzo rozsądne pieniądze.

    --
    Pozdrawiam:
    Przemek

  • 6. Data: 2010-04-12 13:27:45
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-04-12 12:23, Katanka wrote:

    > Wyślę to moim kurierem (siódemka). Bo jak wyslesz bez umowy to zapłacic
    > jak za złoto. Zepnij 2 paczki po 2 opony dobrze taśmą i daj znac skąd
    > mam to odebrać i gdzie wysłać. Przelej mi na konto 2x29zł.

    Ostatnio wysylalem komplet alufelg 17" z oponami. Za przesylke
    zaplacilem 2x24zł (dwie paczki po 30kg). Wysylalem przez posrednika,
    ktorego znalazlem przez google. Przyjechal kurier kolportera, przesylka
    na drugi dzien u odbiorcy. Nie chce nikogo reklamowac, a firme znalazlem
    przez "porownywarke kurierska" podobna do ceneo, skapiec itp.

    mleko

  • 7. Data: 2010-04-12 13:36:42
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    mleko wrote:

> [...]
    > przesylka na drugi dzien u odbiorcy. Nie chce nikogo reklamowac, a
    > firme znalazlem przez "porownywarke kurierska" podobna do ceneo,

    Problem jest tylko w tym, że odbiór nie jest u mnie w firmie, bo gdyby tak było,
    to by koszt wyszedł 11 x 2. Niestety kasują mnie duzo jesli odbierają u kogos
    innego :(

  • 8. Data: 2010-04-12 13:58:59
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Katanka pisze:
    > Problem jest tylko w tym, że odbiór nie jest u mnie w firmie, bo gdyby
    > tak było, to by koszt wyszedł 11 x 2. Niestety kasują mnie duzo jesli
    > odbierają u kogos innego :(

    standard :) schenker tak robi, raben i inni.

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-04-12 15:58:13
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 12 Apr 2010 02:33:31 -0700 (PDT), zipi napisał(a):

    > jakiego dostawce polecacie?

    Zobacz tutaj

    http://www.kurjerzy.pl/

    --
    [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 10. Data: 2010-04-12 20:07:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    zipi wrote:

    > chce przesłać 4 sztuki opon kurierem używki 195/65/15, wartość przesyłki
    > koło 250zł
    >
    > dzwonie do UPS - a tam każą mi zapakować to w karton w DPD nie odsługują
    > klientów indywidualnych

    Do mnie ostatnio przyszły luzem, związane jakimś starym kablem. Opony
    nowe, z jednego ze znanych sklepów internetowych. ;)

    --
    cokolwiek