  • 101. Data: 2014-09-19 04:22:52
    Temat: Re: jak zaatakować fpga
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> wrote in message
    news:lv91kj$gka$1@node1.news.atman.pl...

    > Zależy, o jakiej biegłości mówisz. Gramatycznie i pod
    > względem zasobu słów może być całkiem nieźle, ale co
    > z tego, skoro przy pierwszej potrzebie otworzenia ust
    > efekt będzie przypominał twórczość agenta Crabtree
    > z Allo Allo? :-)
    >
    > Nawet nie zadajesz sobie sprawy, o ilu "hiderach",
    > "tridach", "priwejtach" i "egzekutejblach" muszę
    > słuchać na co dzień. :-> Nad dilejtami spuszczę
    > zasłonę milczenia...

    Wpadł mi dziś do skrzynki e-mail od Altery, więc dodam
    w temacie wątka że oferują do pobrania darmowy eBook p/t
    "FPGA For Dummies"... Może się komuś przyda (nie czytałem):
    http://www.altera.com/devices/fpga/new-to-fpgas/reso
    urce-center.html

  • 102. Data: 2014-09-20 00:17:35
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-19 04:22, Pszemol pisze:
> [...]
    > w temacie wątka że oferują do pobrania darmowy eBook p/t
    > "FPGA For Dummies"... Może się komuś przyda (nie czytałem):

    Może on i jest dla dummies, ale dla naszego pytającego to i tak zbyt
    poważna pozycja.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 103. Data: 2014-09-20 20:57:49
    Temat: Re: jak zaatakowa? fpga
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

    > Ja teraz przygotowuje nowy wyklad. Mniejsza o czym. Sparwdzam co
    > wikipedia mowi o tym, bo wiem ze studenci beda zagladac. Niestety,
    > wiekszosc artykulow jest ponizej jakiegokwiek poziomu

    Czemu zatem nie uzupełnisz Wikipedii?
    Chyba potrafiłbyś aktywnie przysłużyć się...
    Zamiast (tak bardzo po polsku) pasywnie narzekać tylko.

  • 104. Data: 2014-09-20 21:01:09
    Temat: Re: [OT] jak zaatakować fpga
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "platformowe głupki" <N...@g...pl> wrote in message
    > Pszemol!
    > Oferuję 5 PLN na wódkę, jak mi namierzysz niską podstawkę PLCC32 w
    > farnellu...

    1. Nie piję wódki.
    2. Zdefiniuj "niską" w jednostkach długości SI.
    3. To ja oferuję cenę za moje usługi, nie zawsze będzie to 5zł.
    4. Dlaczego w Farnellu?