  • 11. Data: 2020-04-19 19:46:19
    Temat: Re: jak zadzwonić z peceta na telefon?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    alsor pisze tak:

    > jak zadzwonić z komputera z sys. np. Windows 7, na dowolny telefon?

    a jakbyś chciał się rozliczac za impulsy?

    Bo programiki wymagają rejestracji i doładowania zł.

    --
    Piter

  • 12. Data: 2020-04-19 20:26:50
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2020 o 01:14 Uncle Pete <4...@g...com> pisze:

    > Skype i trochę zapłacić.

    Ale bez numerów alarmowych, co dla mnie niezrozumiałe.

    --
    Trefniś

  • 13. Data: 2020-04-19 20:30:52
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Od niepamiętnych też czas nie używałem SIP/VoIP.
    > Ogólnie -- zwykłe komórki są wygodniejsze...

    i... ?
    alsor pyta jak zadzwonić z PC'ta a nie co wygodniejsze.

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2020-04-19 20:39:54
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-04-19 o 19:07, a...@i...pl pisze:

    > bardzo zabawne... a niby czym jest router?

    czymś kompletnie zupełnie innym zarówno w budowie, zasadzie działania,
    oraz bez jakiegokolwiek związku ze sobą oprócz tego że oba biorą prąd do
    działania.

    router służy do łączenia i przekierowywania ruchu sieciowego

    modem jest modulatorem i demodulatorem który przekształca sygnał cyfrowy
    na odpowiedni do wysłania wybranym medium transmisyjnym (fale radiowe,
    prąd elektryczny, światło) i wcale nie musi mieć interfejsu LAN po
    połączenia z routerem.

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2020-04-19 21:27:15
    Od: a...@i...pl

    W dniu niedziela, 19 kwietnia 2020 19:46:18 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:

    > a jakbyś chciał się rozliczac za impulsy?
    >
    > Bo programiki wymagają rejestracji i doładowania zł.

    przecież mam podłączone łącze, więc rozliczam się z abonamentu za internet.

    przepustowość internetu wynosi do 100 Mbits/s - no i po co mi więcej?

    do full HD filmów - z dźwiękiem!, wystarcza 5 Mbits/s,

    do gadania przez telefon wystarczy zapewne 0.1 Mbit/s...

    a do smsów 1 bit/s z powodzeniem wystarczy.

    Zatem do roboty - rozwiążcie ten problem,
    zróbcie to, użyjcie, wymyślcie!, zamiast pitolić po próżnicy!

  • 16. Data: 2020-04-19 21:47:07
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-04-19 o 21:27, a...@i...pl pisze:

    > Zatem do roboty - rozwiążcie ten problem,

    :-D

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2020-04-19 21:47:49
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Ale bez numerów alarmowych, co dla mnie niezrozumiałe.

    To tak, ale Skype używa się nie dlatego, że nie ma się telefonu, tylko
    dlatego że taniej lub wręcz za darmo. Podejrzewam, że dla Skype to za
    dużo zachodu technicznego i organizacyjnego, a znaczenie tej usługi jest
    w praktyce niewielkie.

  • 18. Data: 2020-04-19 22:54:10
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2020 o 21:47 Uncle Pete <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > dlatego że taniej lub wręcz za darmo. Podejrzewam, że dla Skype to za
    > dużo zachodu technicznego i organizacyjnego, a znaczenie tej usługi jest

    Problemy techniczne na pewno nie istnieją, bez żartów!
    Problemy organizacyjne? Microsoftowi nikt nie podskoczy, a dostępności
    numerów alarmowych nikt rozsądny nie będzie utrudniał i nie utrudnia!

    Jedyne, co się nasuwa - dupochron w razie problemów prawnych "Skype nie
    zapewnił połączenia, kiedy potrzebna była pomoc" i wizji milionowych
    odszkodowań.

    --
    Trefniś

  • 19. Data: 2020-04-19 23:00:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    alsor pisze tak:

    > przecież mam podłączone łącze, więc rozliczam się z abonamentu za
    > internet.

    ha ha ha

    Jeśli masz neozdradę plus telefon to po linii tel możesz sobie
    zadzwonić gdzie chcesz nawet z kompa przez słuchawki o ile masz modem i
    modem pozwala wybrac numer. Kasa się zgadza dla tp. Ale wygodniej chyba
    podnieśc słuchawkę i wykręcić numer

    A jak chcesz z internetu do internetu to też kasa się zgadza.
    Skype Viber Whats Up

    Ale jakbyś chciał zadzwonić z internetu do telefonu to już kasa nie
    zgadza sie dla tp ;) Dlatego nie można.

    > przepustowość internetu wynosi do 100 Mbits/s

    zazraszczam ;)

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 20. Data: 2020-04-19 23:02:35
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-04-19 22:54, Trefniś wrote:

    > Problemy techniczne na pewno nie istnieją, bez żartów!

    Musi wiedzieć, gdzie się znajdujesz.