  • 1. Data: 2014-08-15 09:23:52
    Temat: jak zmieniac biegi
    Od: arkadios123 <placuszki@_NOSPAM_poczta.fm>

    WITAM wczoraj wymieniłem silnik w junaku 901 na 125ccm,głownie mi chodzi o
    redukcje biegów ,posiadam skrzynie gdzie wszystkie biegi w dół ,po 4 luz i
    pytanie jak dobrze redukować biegi żeby skrzyni nie rozwalić,np jadąc 80km
    na 4 biegu i zredukować na 3 to co muszę wszystkie biegi po kolei wrzucać
    przez nawet 1 ? pomocy

  • 2. Data: 2014-08-15 12:13:06
    Temat: Re: jak zmieniac biegi
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2014-08-15 09:23, arkadios123 pisze:
> [...]
    > luz i pytanie jak dobrze redukować biegi żeby skrzyni nie rozwalić,np
    > jadąc 80km na 4 biegu i zredukować na 3 to co muszę wszystkie biegi po

    Witam to proste po prostu trzeba skrzynie biegow odwrocic o 180 stopniow
    to moze brzmi skomplikowanie ale wystarczy rozkopac silnik wyjmnąc
    skrzynie odwrocic troche roboty ale biegi wchodza wtdey prawidłowo tylko
    trza uwaząc przy zmianie skrzyni biegow na karburator bo to wrazliwy element

  • 3. Data: 2014-08-18 18:49:39
    Od: Ivam <f...@W...fm>

    W dniu 2014-08-15 12:13, johnny pisze:
    > trza uwaząc przy zmianie skrzyni biegow na karburator bo to wrazliwy
    > element

    I trzeba pamiętać, żeby bulbulator dobrze złożyć do kupy.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 4. Data: 2014-08-19 19:09:50
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Przy zaparciach mózgu
    jest najlepsza lewatywa...

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2014-08-20 11:44:25
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Ja miałbym prośbę do użytkowników ścigacza, aby pisząc posta (czy jak to
    się na forum nazywa), pisali ile mają lat.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-08-20 11:57:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-20, Baczek <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Ja miałbym prośbę do użytkowników ścigacza, aby pisząc posta (czy jak to
    > się na forum nazywa), pisali ile mają lat.

    To przewaznie mozesz zobaczyc w ich adresie mailowym.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2014-08-20 12:50:02
    Od: MrG <g...@g...com>

    "Hinek" <h...@f...pl> wrote:
    > Przy zaparciach mózgu
    > jest najlepsza lewatywa...
    Przez nos

    --
    NC700XD

  • 8. Data: 2014-08-20 23:00:18
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    >"AZ" wrote...
    >>
    >To przewaznie mozesz zobaczyc w ich adresie mailowym.

    Dokładnie tak jest, a dowodem na to jest twórca tego wątku. Rzeczony
    arkadios123 to Arek lat 12 i 3 miesiące.

    --
    James

  • 9. Data: 2014-08-21 10:01:48
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "James" napisał

    > Dokładnie tak jest, a dowodem na to jest twórca tego wątku. Rzeczony
    > arkadios123 to Arek lat 12 i 3 miesiące.

    Nie w tym wypadku. Tu akurat jest przykład na Level 0 jeśli idzie o
    inteligencję. Delikwent naciska kilka kolejnych klawiszy i już!

    --
    Hinek

  • 10. Data: 2014-08-21 21:40:28
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2014-08-21 10:01, Hinek pisze:
    > Użytkownik "James" napisał

    > Nie w tym wypadku. Tu akurat jest przykład na Level 0 jeśli idzie o
    > inteligencję. Delikwent naciska kilka kolejnych klawiszy i już!

    Etam, to jest poczatek konca cywilizacji ludzkiej, siec zyskuje
    swiadomosc, co prawda teraz jest na poziomie 6 latka.. ale zobaczycie
    jeszcze bedzie zadawac pytania o stechiometryczny sklad mieszanki albo
    co...

    --
    Pozdr!
    Rogal