  • 1. Data: 2012-06-20 19:56:29
    Temat: jaki RAM do Intel(R) Desktop Board D865PERL
    Od: sebcio <s...@w...pl>

    Mam pytanie jaki RAM do tej płyty

    Niby jest google ale ja w pamięciach się nie orientuje
    Jeślibym chciał tak dokupić 1Gb do tej płyty to jaką pamięć kupić by na
    pewno pasowała.
    Czy taki będzie dobry;
    http://www.nokaut.pl/pamieci-ram/goodram-so-dimm-ddr
    -1-gb-333mhz-pc-2700.html

  • 2. Data: 2012-06-20 23:25:19
    Temat: Re: jaki RAM do Intel(R) Desktop Board D865PERL
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "sebcio" <s...@w...pl> ...
    > Mam pytanie jaki RAM do tej płyty

    taki jak w specyfikacji/manualu/instrukcji
    czyli: DDR SDRAM

    > Niby jest google ale ja w pamięciach się nie orientuje

    nie musisz.
    jest wyraznie napisane.

    > Jeślibym chciał tak dokupić 1Gb do tej płyty to jaką pamięć kupić by na pewno
    > pasowała.

    zapewne myslisz o 1GB

    > Czy taki będzie dobry;
    > http://www.nokaut.pl/pamieci-ram/goodram-so-dimm-ddr
    -1-gb-333mhz-pc-2700.html

    NIE.
    cytat dla Ciebie: "Informacje dodatkowe:Do notebooków"

    --
    T.F.

  • 3. Data: 2012-06-20 23:26:03
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "sebcio" napisał:

    > Niby jest google

    Jest też strona producenta, a na niej specyfikacja
    http://www.intel.com/support/motherboards/desktop/d8
    65perl/sb/CS-027143.htm

    > Jeślibym chciał tak dokupić 1Gb do tej płyty to jaką pamięć kupić by na
    > pewno pasowała.

    http://www.intel.com/support/motherboards/desktop/d8
    65perl/sb/CS-027106.htm
    Normalny sprzedawca zrozumie. Ten z (za przeproszeniem) Allegro wciśnie ci
    cokolwiek.

    JoteR

  • 4. Data: 2012-06-21 12:15:46
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 20-06-2012 o 23:26 JoteR napisał na pl.comp.pecet:

    > http://www.intel.com/support/motherboards/desktop/d8
    65perl/sb/CS-027106.htm
    > Normalny sprzedawca zrozumie. Ten z (za przeproszeniem) Allegro wciśnie
    > ci cokolwiek.

    Widzę JoteR, że jednak nie nadążasz. A to już tylko krok do paranoi :)
    http://allegro.pl/my_page.php?uid=17144

    --
    WiesłaW
    Opera Mail