  • 1. Data: 2013-08-18 04:49:47
    Temat: jaki blu ray ?
    Od: k...@g...com

    jaki model nagrywarki blu ray na usb 2.0 do laptopa polecacie ?

  • 2. Data: 2013-08-18 05:21:45
    Temat: Re: jaki blu ray ?
    Od: Shady Sheik <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-18 04:49, k...@g...com pisze:
    > jaki model nagrywarki blu ray na usb 2.0 do laptopa polecacie ?

    Zaczynający się od dużej litery i nie kończący spacją ze znakiem
    interpunkcyjnym.

    Np.: Ort Heil!

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2013-08-18 09:34:55
    Temat: Re: jaki blu ray ? OT
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Zaczynający się od dużej litery i nie kończący spacją ze znakiem
    > interpunkcyjnym.

    Jak się już przy^&*(lasz to: zaczynający się "wielką literą", a nie "od
    dużej".
    Przem

  • 4. Data: 2013-08-18 09:51:27
    Od: Shady Sheik <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-18 09:34, Przemek pisze:

    > Jak się już przy^&*(lasz to: zaczynający się "wielką literą", a nie "od
    > dużej".

    Masz jakieś wsparcie? Bo ja mam, więc na przyszłość bądź łaskaw
    sprawdzić, nim się przypierdolisz.

    Jedni wolą pisać dużą literą, inni wielką literą - to kwestia wyłącznie
    upodobań, żadnych zakazów ani nakazów tu nie ma. Trzeba tylko pamiętać,
    aby nie pisać z dużej (wielkiej) litery, gdyż wyrażenia te mają złą
    opinię w wydawnictwach poprawnościowych, mimo że ich frekwencja w
    tekstach jest duża.
    *Ciekawe, że wydawnictwa normatywne akceptują rzadko spotykany wariant
    od dużej (wielkiej) litery*. [...]
    -- Mirosław Bańko

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 5. Data: 2013-08-18 11:05:21
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Masz jakieś wsparcie? Bo ja mam, więc na przyszłość bądź łaskaw
    > sprawdzić, nim się przypierdolisz.

    1. przypierdalasz się Ty, ja pociągnąłem temat;

    > Jedni wolą pisać dużą literą, inni wielką literą - to kwestia wyłącznie

    2. Fajnie jest przyciąć cytat, a teraz poczytajmy:
[...]
    spotykany wariant od dużej (wielkiej) litery. Zazwyczaj wyrażenie to
    spotykamy w innej funkcji, np. ,,Od dużej litery E w nazwie pochodzi
    właśnie nazwa serii: Big - E" (CKM).
    -- Mirosław Bańko"

    Czyli jak już używać "od dużej" to w lekko innym znaczeniu.
    A teraz idę na plażę a Ty się gotuj we własnym sosie, przypierdalaczu,
    beze mnie, bo nie mam ochoty, żeby mnie inny klęli.
    Przem

  • 6. Data: 2013-08-18 11:17:49
    Od: Shady Sheik <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-18 11:05, Przemek pisze:
    > Czyli jak już używać "od dużej" to w lekko innym znaczeniu.

    Naucz się czytać ze zrozumieniem. Poznaj znaczenie słowa "zazwyczaj" (-
    "w większości przypadków" //SJP PWN).
    W tym konkretnym przypadku było użyte celowo "od". Bo jeśli coś ma
    początek i koniec, jak np. nazwa modelu, to można zaznaczyć, zwłaszcza w
    tym kontekście, że ta nazwa zaczyna się _od_, a nie pisze.

    Innymi słowy: nie ucz ojca dzieci robić. Jak już się chcesz
    przypierdolić (/popierdolić), to może do jakiejś panienki na tej plaży
    (albo faceta, bo masz ultra pedalskie imię).

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 7. Data: 2013-08-18 12:50:52
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Innymi słowy: nie ucz ojca dzieci robić. Jak już się chcesz
    > przypierdolić (/popierdolić), to może do jakiejś panienki na tej plaży

    No bystre to jak chuj.

    > (albo faceta, bo masz ultra pedalskie imię).

    No trudno, żeby imię pedała nie było pedalskie. Toś się popisał. Jak
    zwykle zresztą.
    Przem

  • 8. Data: 2013-08-19 10:39:31
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-08-18 04:49, k...@g...com pisze:
    > jaki model nagrywarki blu ray na usb 2.0 do laptopa polecacie ?

    Czy USB 2 wydoli z nagrywaniem B-R?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.