  • 1. Data: 2009-10-13 14:35:58
    Temat: jaki laptop do gier
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    gierki nie muszą być full detal

    4gb ramu
    320gb dysk
    dwurdzeniowy procesor między 2x2.0 a 2x2.4
    ekran 15"
    karta sieciowa, sieciowka bezprzewodowa (bez nich chyba nie ma)
    grafa odpowiednia do gier, z tym mam największy problem bo to trochę
    odmienny temat niż grafiki ze stacjonarnych komputerów
    cenowo ok. 3-3.5tys z windowsem w wersji 7

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 2. Data: 2009-10-13 19:11:47
    Temat: Re: jaki laptop do gier
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odmienny temat niż grafiki ze stacjonarnych komputerów
    > cenowo ok. 3-3.5tys z windowsem w wersji 7

    Proponuje zlozyc sobie konfig w oparciu o Compal'a

    --
    Porozmawiajmy o wirtualizacji
    -> http://www.virtual-it.pl/

  • 3. Data: 2009-10-14 06:12:34
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 13-10-2009 o 16:35:58 zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > odmienny temat niż grafiki ze stacjonarnych komputerów
    > cenowo ok. 3-3.5tys z windowsem w wersji 7

    Gdyby nie ten Windows7 i 4 GB RAM to poleciłbym Dell Studio 1555... (Vista
    i 3 GB)

    --
    Brak sygnaturki.

  • 4. Data: 2009-10-14 10:03:11
    Od: "Raist" <robike@@poczta.fm>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > gierki nie muszą być full detal

    ostatnio przerabiałem temat kupna czegoś w tym klimacie, żeby było w miarę
    mobilnie a dało się pograć w wiedźmina i crysis np. w łóżku ;))
    przetestowałem dwa laptopy:
    Samsung R522 z ATI 4330
    Lenovo Y550 z NVidia 130M

    Samsung
    + rewelacyjnie cichy, ciut lzejszy niz Lenovo, nie grzeje się, wydajna
    bateria, ochrona przed zalaniem klawiatury, przy pierwszym starcie visty
    mozna ustawic sobie partycje
    - nieco gorsze kąty w pionie niz w Lenovo, brak dodatkowych przycisków
    (np. ściszanie tylko Fn), brak wbudowanego mikrofonu, gorsza grafika,
    crysis sensownie śmigał na LOW, wiedzmin troszkę przycinał na maksach
    Lenovo
    + dużo lepsza grafika, bardzo dobry dźwięk, oddzielne przyciski regulacji
    glośności (bez konicznosci korzystania z klawisza Fn), ładny wyglad z
    białą klawiaturą, wbudowany mikrofon, fajna opcja z veriface :)
    - kąt rozwarcia matrycy jak dla mnie "na styk", grzeje się lewa krawędź
    laptopa co po jakims czasie czuć kiedy sie korzysta z WSAD, trochę
    głośniejsza wentylacja (pewnie dlatego że mocna grafika ;)), do dupy
    podział partycji, więc trzeba sobie radzić w sposób opisany na forum
    nhl.pl

    to tak pokrótce

    Raist

  • 5. Data: 2009-10-14 12:21:31
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Raist" <robike@@poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > głośniejsza wentylacja (pewnie dlatego że mocna grafika ;)), do dupy
    > podział partycji, więc trzeba sobie radzić w sposób opisany na forum

    jakby podsumowując to co napisał kolega, chcesz grać bedzie się grzać,
    cokolwiek to będzie bo nawet najlepsze systemy wentylacji nie dadzą rady
    dobrej grafie. A jak się bedzie grzać to znaczy że masz lapka na max 2 lata
    bo zajedziesz - imo do gier nie ma sensu brać laptopa