eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikajaki palnik gazowy/lutownica, obkurczanie izolacji, prośba o poradę › jaki palnik gazowy/lutownica, obkurczanie izolacji, prośba o poradę
    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: jaki palnik gazowy/lutownica, obkurczanie izolacji, prośba o poradę
    Date: Fri, 19 Aug 2011 11:42:41 +0200

    Hej

    Potrzebuję narzędzie służące do obkurczania izolacji termokurczliwych.
    Praca w terenie,
    urządzenie potrzebne przez kilkanaście sekund, potem leżakuje
    kilkadziesiąt minut,
    koniecznie bezprzewodowe(opalarka elektryczna odpada),
    Wymagany automatyczny zapalnik.
    Rozsądna cena, obecnie używam zapalniczki, jasne że cenowo jej nie
    pobije, powiedzmy że do 100zł mogę za to dać, ale lepiej jak będzie
    bliżej 50zł.
    Dodatkowa funkcjonalność to creme brulee, ale to już NTG;)

    No i tak sobie chodziłem po marketach, znalazłem albo małe lutownice z
    końcówkami, które mooożeee mogły by się nadać, albo palniki z
    przykręcaną dużą(za dużą) butlą, dodatkowo bez zapalnika piezo. O cenach
    w marketach nie wspomnę...

    Na allegro jest już lepszy wybór, ale ze świecą szukać informacji jaki
    płomień jest na wyjściu tego palnika.

    Mam takie typy:
    http://allegro.pl/lutownica-gazowa-palnik-aries-gaz-
    gratis-i1752732688.html
    wersja skrócona: http://tiny.pl/h5p5m
    Zestaw ciekawy, bo mam dwa urządzenia, obecnie w terenie używam
    transformatorówki, może bym się przekonał i do takiej lutownicy..., No
    ale podstawowa sprawa - czy taki palnik się nada do izolacji
    termokurczliwych?
    Nie chwalą się czy jest zapalnik automatyczny...

    http://allegro.pl/zapalarka-opalarka-palnik-piezo-13
    00-c-germany-i1770305302.html
    wersja skrócona: http://tiny.pl/h5p5g
    Fajne bo tanie, ma zapalnik, 12minut pracy mi wystarczy, zresztą
    napełnianie trwa chwilkę.
    No ale zaś dylemat, czy do izolacji termokurczliwych płomień będzie OK..?

    A może powiecie co Wy używacie do obkurczania izolacji w terenie?
    Gdyby nie to że izolacje mam o długości około 20cm i średnicy >1cm a
    takich izolacji dziennie jest "parę" to bym się zapalniczką bawił, ale
    to jest bardzo nieporęczne. Opalarki elektrycznej i kabli nie chcę.