  • 1. Data: 2009-05-11 22:10:30
    Temat: jaki sprawdzony pokorowiec do e51?
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    dostalem w firmie nowke sztuke i nie chcialbym jej od razu zmasakrowac,
    a czesto nosze w jednej kieszeni np. klucze i telefon. Poniewaz
    sluchawka na rynku jest nie od dzis, to napewno jest sporo sprawdzonych
    rozwiazan co do pokrowca. Chodzi mi o cos funkcjonalnego, co nie
    zwiekszy objetosci telefonu zbytnio, i nie chce kabury.

    Dzieki za Wasze glosy...

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 2. Data: 2009-05-11 23:08:51
    Temat: Re: jaki sprawdzony pokorowiec do e51?
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    KuFeL pisze:
> [...]
    > rozwiazan co do pokrowca. Chodzi mi o cos funkcjonalnego, co nie
    > zwiekszy objetosci telefonu zbytnio, i nie chce kabury.

    Ja kupiłam w Euro taki malutki fajny, niedrogi pokrowiec do kamery, ale
    jest do telefonu. Mięciutki w środku. Do jensów Ci się nie zmieści, ale do
    kieszeni w kurtce na pewno. Na drugim zdjęciu chciałam pokazać "wnętrze"
    tego pokrowca, ale słabo wyszło, bo wieczorem i nie mam lampy błyskowej w
    swoim telefonie.
    Zobacz:
    http://www.2shared.com/file/5727626/5c1af0e4/Futera.
    html?

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-05-12 08:11:08
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    animka pisze:

> [...]
    > do kieszeni w kurtce na pewno. Na drugim zdjęciu chciałam pokazać
    > "wnętrze" tego pokrowca, ale słabo wyszło, bo wieczorem i nie mam lampy

    dzieki ale mi chodzi o pokrowiec w ktorym z telefonu da sie korzystac
    bez jego wyjmowania.

    Pzdr,
    KuFeL

  • 4. Data: 2009-05-12 08:53:19
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "KuFeL" news:gua7oj$oks$1@inews.gazeta.pl

    [CIACH]

    Pokrowiec Campa. Kupowałem do każdej nokii z jakiej korzystałem (i korzystam
    nadal). 100% zadowolenia.

    http://tnij.org/gnocchi

  • 5. Data: 2009-05-12 08:54:39
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Valdi.Pavlack" news:gubces$7e5$1@news.interia.pl

    [ciach]

    Przepraszam - w poprzednim poście umieściłem zły link:

    Tutaj są te pokrowce:
    http://tnij.org/ddpb

  • 6. Data: 2009-05-12 09:28:31
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "Valdi.Pavlack" news:gubces$7e5$1@news.interia.pl
    >
    > [ciach]
    >
    > Przepraszam - w poprzednim poście umieściłem zły link:
    >
    > Tutaj są te pokrowce:
    > http://tnij.org/ddpb

    i chyba to jest to. Moja zona do e50 uzywala krussela, ale mimo ze tego
    ze niezawodny to niestety jednak, mocno pogrubial telefon...

    Pzdr,
    KuFeL

  • 7. Data: 2009-05-12 10:22:51
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "KuFeL" news:gubffr$11h$2@inews.gazeta.pl

    > i chyba to jest to. Moja zona do e50 uzywala krussela, ale mimo ze tego
    > ze niezawodny to niestety jednak, mocno pogrubial telefon...

    Tak jak napisałem w jednym ze swoich poprzednich postów używałem i używam
    tych futerałów to wszystkich nokii jakie miałem w swoim życiu - 100%
    zadowolenia. Nie pogrubiają telefonu + są bardzo miłe w dotyku (wykonane z
    satyny). Dodatkowo w przeciwieństwie do wspomnianego tu Kruseela są
    zdecydowanie tańsze :)

  • 8. Data: 2009-05-12 14:01:00
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MM" news:gubrnb$gls$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Osobiście od lat używam Krussela i są to futerały warte swojej ceny
    > (36zł na allegro do Twojego telefonu) .Sam używam do swojej e51 takiego
    > futerały i tylko klapka zasłaniająca aparat może pogrubiać, ale zawsze
    > można odpruć :-) jednak polecam i nie ryzykuj innych po których telefon
    > ci się zapoci w środku.

    W Campa'ch fony się nie pocą :)

  • 9. Data: 2009-05-12 14:47:19
    Od: MM <m...@p...change.hand>

    KuFeL wrote:

> [...]

    futerały i tylko klapka zasłaniająca aparat może pogrubiać, ale zawsze
    można odpruć :-) jednak polecam i nie ryzykuj innych po których telefon

    Max

  • 10. Data: 2009-05-15 12:52:28
    Od: "amir" <d...@o...pl>

> [...]
    > na rynku jest nie od dzis, to napewno jest sporo sprawdzonych rozwiazan co
    > do pokrowca. Chodzi mi o cos funkcjonalnego, co nie zwiekszy objetosci

    ja proponuje natomiast folie poliwenglanową
    idealna zamiast pokrowca
    nalepka na szybke przednią, tylnia klapke i z kluczami w kieszeni nie rysuje
    się)\