    From: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: jaki telefon z długo trzymającą baterią (tzw biznesowy)
    Date: Wed, 14 Oct 2009 16:22:58 +0200

    Witam

    jakoś 1-2 mce temu od handlowca z plusa slyszalem, ze na jesien ma wejsc
    jakis telefon biznesowy, ktory po wielu latach klęsk wiekszych lub
    mniejszych, mozna porownac do przelomowego modelu 6310(i)

    ktoś się może orientuje, jaka to nokia ma wyjsc/wyszla na polski rynek
    (bo na zachodnim juz od paru tyg ponoc jest), która trzyma baterie przy
    duzej ilosci rozmow?

    obecnie, po bojach z samsungami (x820 - dobry, ale po 1,5 roku zacza sie
    sypac oraz omnią - nie dobry, 2 mce pouzywalem, z wielkim wkurwem
    codziennym) wrocilem do 6310i, ale jest ciut ciezkawa i duza (jak na
    obecne czasy)

    ja nie wiem w ogole co teraz jest w sprzedazy, przegladajac rozne fora,
    widze, ze sporo osob pisze, ze e52 dlugo trzyma, przy duzej ilosci
    rozmow (troche mnie razi tam ten kwadratowy nawigator o srodku, jak w
    SEktórymstam, gdzie ten w SE jest do d...), moze Nokia 6730 classic?
    niby czas czuwania 3 tygodnie, ale kto by tam ufal danym fabrycznym (np
    moje auto mialo spalac srednio 6,5litra, a jeszcze nigdy nie udalo mi
    sie zejsc ponizej 8) ;)

    a, do map mam gpsa, do maili komputer, do zdjec lustrzanke... tylko
    telefonu do dzwonienia mi brak :)