  • 41. Data: 2006-06-20 07:43:00
    Temat: Re: jakie lacze
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > Teraz Polska :)
    > a właściwie :(

    dlaczego ??
    jak dla mnie to jest normalny objaw - z technicznego punktu widzenia.
    W kablach leci tyle neostrad ze zestawienie 8Mbit na kablu < 1km w
    technologii ADSL jest naprawdę sporym problemem. I nie jest to wina kabli
    ani urządzeń, tak poprostu jest.
    Jedyne rozwiązanie to stawianie koncentratorów dość gęsto, tak żeby
    odległość do abonenta po kablu była w okolicach max 700-800m. Wtedy będzie
    można i VDSL zestawiać.
    No i nowe kable powinny być już nie czwórkowe, podobno telefonica takie
    produkuje.

    Technicznie nie różnimy się od zachodu... jedyna brzydka sprawa to tak
    naprawdę wprowadzanie usługi której tpsa nie jest w stanie normalnie
    świadczyć, ale cóż, marketing górą....

    Marcin

  • 42. Data: 2006-06-20 23:50:02
    Od: "totyl" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl> napisał w
    wiadomości news:e788u7$cqo$1@polsl.pl...

    > Technicznie nie różnimy się od zachodu... jedyna brzydka sprawa to tak
    > naprawdę wprowadzanie usługi której tpsa nie jest w stanie normalnie
    > świadczyć, ale cóż, marketing górą....

    I dlatego piszę: teraz polska
    Właśnie z tego powodu.
    TPSA sprzedaje coś co będzie działało raz na 100 (albo nawet mniej)
    przypadków.
    Nonsens jakich wiele w polsce.
    teraz polska
    (z premedytacją pisane małymi literami)

    pozdrówko
    totyl

  • 43. Data: 2006-06-21 08:20:16
    Od: "Wojtasss" <w...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Kowalczyk" <k...@u...to.bo.spam.jest.fuj.kowalma.com>
    napisał w wiadomości news:e6rg79$am0$1@freebsd.inds.pl...

    > napisał ci prawdę - 200-300 witryn na 256kbit... Trochę pokory kolego

    Jakiej pokory?? Gość się kulturalnie zapytał i dostał niekulturalną
    odpowiedź - komu więc tu trzeba pokory, a komu kultury?? Mnie również mierzi
    taki sposób odpowiadania.

    Ale żeby nie było nie na temat, to odpowiem PioBia: o DSL-u na hosting
    zapomnij, bo w tej dziedzinie ważny jest ruch wychodzący, a DSL ma kiepskie
    parametry w tym kierunku.

    Pozdr.
    Wojtek

  • 44. Data: 2006-06-22 12:30:45
    Od: "Witold Tomaszewski" <d...@w...spam>

    Zero kierunkowy Neas zeznał co następuje:

    > Amerykańskich raczej nie -- za daleko, wysokie pingi.

    Rozumiem, że wyłapujesz różnicę w ładowaniu się strony na poziomie 0,1s? ;)

    --
    Witold Tomaszewski
    WWW.TELEPOLIS.PL >> telekomunikacja jak na dłoni

  • 45. Data: 2006-06-22 12:42:54
    Od: Piotr Niżyński <a...@b...pl>

    Witold Tomaszewski napisał(a):
    > Rozumiem, że wyłapujesz różnicę w ładowaniu się strony na poziomie 0,1s? ;)

    Trochę więcej:

    0,1 opóźnienia pierwszego SYN
    + 0,1 opóźnienia odpowiedzi
    + 0,1 opóźnienia SYN+ACK oraz requestu
    + 0,1 opóźnienia odpowiedzi
    + 0,1 requestu styli, obrazków
    + 0,1 ciągu odpowiedzi

  • 46. Data: 2006-06-23 07:12:37
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Witold Tomaszewski napisał(a):
    > Zero kierunkowy Neas zeznał co następuje:

    > Rozumiem, że wyłapujesz różnicę w ładowaniu się strony na poziomie 0,1s? ;)

    raczej 0,2s
    a do tego wez pod uwage ze strona sklada sie np ze 100 elementow

    --
    Mateo

  • 47. Data: 2006-06-23 22:45:27
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Witold Tomaszewski pisze:

    > Zero kierunkowy Neas zeznał co następuje:

    > Rozumiem, że wyłapujesz różnicę w ładowaniu się strony na poziomie 0,1s? ;)

    Zanim następnym razem napiszesz coś bezsensu, to sprawdź, jak Twoja
    teoria ma się do praktyki.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 48. Data: 2006-07-02 18:13:21
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > I dlatego piszę: teraz polska
    > Właśnie z tego powodu.
    > TPSA sprzedaje coś co będzie działało raz na 100 (albo nawet mniej)
> [...]

    Ale mogą sie pochwalić że są konkurencyjni do np chello 12mb. A dla
    francuzów na górze to właśnie się liczy.