  • 1. Data: 2006-06-11 14:03:27
    Temat: bardzo off-topic, konwerter GbitSM
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    hej,
    ale żeby nie było jakoś super drastycznie offtopic, odpalam łącze do LIMu, a
    konkretnie do PL-IXa i WIXa.
    Technologia - LANE over ATM over SDH.

    Problem: SDH ma interfejs SM, następnie patchord SM lub MM (leżą oba
    rodzaje) i moduł 3c16977 (OC3/OC12 ATM Downlink) w switchu 3c SS 2 3300.
    Moduł 3c16977 ma interfejs wielomodowy.
    Interfejs ten dogaduje mi się bez problemu z interfejsem SM w Fore ASX200BX,
    ale nie chce się dogadać z SDH, to znaczy ja widze link, ale SDH mnie nie
    widzi niezależnie od ilości tłumików.

    Rozwiązanie: Przelutowanie modułu optycznego w 3c16977 na SM.

    Ponieważ moduł miał opcje 622Mbit, to moduł który tam wlutuje musi pochodzić
    z konwertera Gigabitowego.
    Konwertery są dostępne, ale nie zawsze od ręki, stąd moje pytanie:

    Posiada ktoś może na magazynie złomu uszkodzony (np. po burzy) konwerter
    1Gbit SC SM (LX) który miałby sprawną optykę i jeżeli tak to czy ktoś chce
    się go pozbyć ? Najlepiej ze śląska mógłbym w poniedziałek podskoczyć.

    Niestety zależy mi bardzo na czasie, a taki konwerter będzie zapewne tańszy
    niż nówka ;-)

    Marcin