  • 1. Data: 2009-12-19 09:21:05
    Temat: jedna karta z DVB-T i DVB-S
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Obecnie używam starej karty DVB-S TwinHana. Sprzęt już mało rozwojowy -
    nie pozwala na przykład na odbiór kanałów HD. Poza tym ostatnio coraz
    częściej mówi się o wprowadzeniu naziemnej telewizji cyfrowej.

    Czy istnieje jakiś tuner hybrydowy, posiadający możliwość odbioru
    programów z satelity oraz nadajników naziemnych? Znalazłem coś takiego:
    http://allegro.pl/item849755565_3w1_dvb_s_dvb_t_tv_a
    nalogowa_w_jednej_karcie.html
    Ma w dodatku nawet możliwość odbioru TV analogowej, no i ta cena (!).
    Tyle tylko, że to Medion... Wolałbym jednak dopłacić i mieć coś
    porządniejszej firmy. ;)
    Z naziemnej TV analogowej i radia FM ostatecznie jestem w stanie
    zrezygnować.

    Możecie coś polecić? ;)

  • 2. Data: 2009-12-19 09:40:29
    Temat: Re: jedna karta z DVB-T i DVB-S
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Atlantis" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]
    > porządniejszej firmy. ;)
    > Z naziemnej TV analogowej i radia FM ostatecznie jestem w stanie

    Gdzie dokładnie mieszkasz? Akurat na forum.emitel.pl ktoś posiadał mediona z
    DVB-T i były problemy z odbiorem.
    IMO lepiej kupić oddzielnie tuner do dvb-t i dvb-s2.
    Nie warto kupować na analog, bo niedługo go wyłączą. :)

  • 3. Data: 2009-12-19 10:25:56
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    qwerty pisze:

    > Gdzie dokładnie mieszkasz? Akurat na forum.emitel.pl ktoś posiadał
    > mediona z DVB-T i były problemy z odbiorem.
    > IMO lepiej kupić oddzielnie tuner do dvb-t i dvb-s2.
    > Nie warto kupować na analog, bo niedługo go wyłączą. :)

    Mieszkam jakieś 20 km na zachód od Krakowa. ;)
    Dwie różne karty nie będą się gryzły ze sobą? Pamiętam, że gdy kupowałem
    mojego TwinHana musiałem wymontować wcześniej kartę analogową, gdyż
    znany był problem z konfliktami sprzętowymi. Nawet w instrukcji do karty
    DVB o tym napisali.

  • 4. Data: 2009-12-19 11:38:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Atlantis" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]
    > mojego TwinHana musiałem wymontować wcześniej kartę analogową, gdyż
    > znany był problem z konfliktami sprzętowymi. Nawet w instrukcji do karty

    Pod dvb-t możesz kupić na USB (np. not only tv) tylko nie wiem czy program
    wykryje dwa tunery (+dvb-s2) i będzie możliwy wybór urządzenia. Tuner może mieć
    obsługę mpeg-2 (mpeg-4 będzie dekodował komputer). Obecnie powinieneś obierać
    czeski multipleks z Ostravy (54k) przy porządnej antenie.
    Akurat wdrażanie NTC jest zastopowane dzięki TVP i wszystko powinno być jasne 22
    grudnia. Dlatego radziłbym się wstrzymać do nowego roku i czytał satkurier lub
    wspomniane wcześniej forum.

  • 5. Data: 2009-12-19 13:16:10
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 19 Dec 2009 11:25:56 +0100, Atlantis napisał(a):

    > Mieszkam jakieś 20 km na zachód od Krakowa. ;)

    W Krakowie wyłączyli DVB-T i według zapowiedzi włączą dopiero w 2013.

  • 6. Data: 2009-12-19 13:34:18
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Leszek K." <l...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hgijms$i57$...@i...gazeta.pl...
    > W Krakowie wyłączyli DVB-T i według zapowiedzi włączą dopiero w 2013.

    Z zastrzeżeniem, że w wypadku możliwości technicznych może być uruchomiony w 2
    etapie.