  • 21. Data: 2011-03-14 20:28:35
    Temat: Re: jeszcze jeden
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:illsbi$12a$1@news.onet.pl...
    > Taaa. A potem latem okna nie mozna otworzyc bo sobie sasiedzi grille
    > urzadzaja i pieka na nich najtansze scierwo z Biedronki ktore smierdzi i
    > dymi gorzej niz wysypisko smieci.

    No :-) I te bachory latają, drą się, śmieją, beczą, sodomia i gomoria. To
    już lepsze krajzegi. Byle nie motury :)
    pzdr
    marcin

  • 22. Data: 2011-03-14 20:31:28
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 14-03-2011 o 21:00:49 marcin <m...@n...pl> napisał(a):

    > Taa. A trzech s?siadów ca?? wiosne i ca?e lato pi?tek ?wi?tek i niedziele
    > tnie drzewo krajzegami.

    Aha. I to jakoś tłumaczy i uzasadnia tych z wolnymi wydechami w mieście,
    tak? Że bezmyślnych i wdupiemających bliźniego jest wielu po wsiach i
    miasteczkach?

    --
    Nikanor [DR350, SH300, Agility125 - na wydaniu]

  • 23. Data: 2011-03-14 20:36:15
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Nikanor" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Aha. I to jakoś tłumaczy i uzasadnia tych z wolnymi wydechami w mieście,
    > tak? Że bezmyślnych i wdupiemających bliźniego jest wielu po wsiach i
    > miasteczkach?

    Ja tam po wiochach latam, między krajzegami, i tłumaczę się za siebie.
    pzdr,
    marcin
    P.S. Czy ktoś kompetentny mi powie czy to ja pierdzielę kodowanie czy
    cytujący mnie? Bo raz jest dobrze raz jest źle.

  • 24. Data: 2011-03-14 20:52:08
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-03-14 21:36, marcin pisze:
    > P.S. Czy ktoś kompetentny mi powie czy to ja pierdzielę kodowanie czy
    > cytujący mnie? Bo raz jest dobrze raz jest źle.

    Raczej cytujący.

    --
    Tom01

  • 25. Data: 2011-03-14 20:55:26
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości

    > Raczej cytujący.

    OK, dzięki :)
    --
    pzdr,
    marcin

  • 26. Data: 2011-03-14 21:45:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 Mar 2011 21:55:26 +0100 osobnik zwany marcin
    wystukał:

    > U?ytkownik "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisa? w
    > wiadomo?ci news:4d7e7ff8$0$2451$65785112@news.neostrada.pl...

    > OK, dzieki :)

    niestety nie. Cytujący mają zadeklarowane kodowanie Ty nie :(

    Tom01:
    Ty:
    nic :(

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 27. Data: 2011-03-14 22:00:00
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    > niestety nie. Cytujący mają zadeklarowane kodowanie Ty nie :(

    No właśnie grzebię w outlooku i widzę, że coś tu jest inaczej niż bywało
    kiedyś, nie wszystko ot tak w sposób oczywisty da się poustawiać... Rano do
    tego wrócę, żeby poza wydechem nie było innych kontrowersji ;)
    --
    pzdr,
    marcin

  • 28. Data: 2011-03-14 22:09:07
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ja jeżdżę na długich niezaleznie od pory dnia (nawet nocą mi się
    > zdarzało że jakiś pier***dolec szedł mi na czołówkę, więc nie wiem co
    > o tym myślec, czy mam słabe światła i mysleli że jestem daleko, czy
    > może to że mam 2 światła (FZS600) sprawiało że wyglądalem jak samochód
    > będacy daleko..

    Jak mi ktos swieci dlugimi w oczy i oslepia to tez wlaczam dlugie i ide
    na czolowke i jak ladnie napisales w dupie mam czy mu sie to podoba.

    Nemo.

  • 29. Data: 2011-03-15 06:52:40
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    marcin pisze:

    > No dokladnie. Musze o czyms takim pomyslec, juz w zeszlym roku szperalem na
    > ten temat, ale moto mial byc zmieniony wiec przez zime to olalem. Teraz
    > okazuje sie, ze jednak zostaje ze mna na nastepne kkm (po zmudnych
    > poszukawaniach alternatywy stwierdzilem, ze najlepszy motocykl juz mam:-p ),
    > wiec cos trzeba z tym zrobic.
    > Co za zenona tam zalozyles? Gdzie to mozna dostac i za ile?
    > pzdr,

    Na Twoim miejscu szukałbym:
    A) czachy od nowej FZS z 2 oczkami
    B) aftermarketowego odpowiednika pasującego do starego FZS ale z cienkim
    szklem i układem zwierciadeł.

    Jeśli chcesz xenona to musisz mieć lampę typu soczewkowego (OIDP D2S).
    Pamiętam, że ktoś na grupie opisywał instalację xenona w cbr600 kilka
    lat temu. Przeszukaj archiwum.

    Montaż "xenona" H4 w zwyklym odbłyśniku kończy się fatalnie. Lampa
    świeci na wszystkie strony.

    Rozwiąż ten problem jak najszybciej i WYŁĄCZ długie bo możesz kogoś
    zabić na krętej drodze. Sam kiedyś mialem słabe oświetlenie ale wolałem
    jechać wolniej lub za kimś niż zrobić komuś krzywdę.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 30. Data: 2011-03-15 07:28:46
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak mi ktos swieci dlugimi w oczy i oslepia to tez wlaczam dlugie i ide na
    > czolowke i jak ladnie napisales w dupie mam czy mu sie to podoba.

    No tak, tu masz racje, poniosło mnie i napisałem coś co jest nie zgodne z
    prawdą - jak mi ktoś mruga że rażę, to zmieniam na mijania - skoro mruga to
    mnie widzi. Jeżeli nie mruga (a mnóstwo ludzi nie mruga, co świadczy tylko o
    moich chujowych światłach) to zostawiam jak jest, czyli na długich.
    No źle się wyraziłem przez co mogłem wyjść na wsioka większego niż jestem.
    Za wprowadzenie w błąd przepraszam. Cofam :) Czyli - jak ktoś mruga że rażę
    to zmieniam :) Nie walcie w ryja, proszę :))
    --
    pzdr,
    marcin