  • 1. Data: 2009-01-07 12:53:58
    Temat: jeszcze o tepsie, czarnych dziurach i gimpie...
    Od: K <...@...c>

    odpowiedz na reklamacje w w/w dlugo walkowanej sprawie:

    http://v.monki.us/~tier/tp.jpg

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-01-07 13:03:24
    Temat: Re: jeszcze o tepsie, czarnych dziurach i gimpie...
    Od: futszaK <f...@g...com>

    K wrote:

    > http://v.monki.us/~tier/tp.jpg

    boże, co za DEBILE

    --
    http://net.czarne.net/ <- łącze w świat pilnie potrzebne !!!
    Dach elektrowni w Czernobylu mial byc zbudowany z materialow

  • 3. Data: 2009-01-07 13:07:06
    Od: K <...@...c>

    futszaK pisze:

    > boże, co za DEBILE

    nie, to bot napisal odpowiedz.

  • 4. Data: 2009-01-07 13:18:21
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Użytkownik K napisał:
    > odpowiedz na reklamacje w w/w dlugo walkowanej sprawie:
    >
    > http://v.monki.us/~tier/tp.jpg

    Ta odpowiedz jest tak merytoryczna i fachowa, ze... warto ja przeslac do
    UKE.

    pozdr.

  • 5. Data: 2009-01-07 14:25:32
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    K pisze:
    > odpowiedz na reklamacje w w/w dlugo walkowanej sprawie:
    >
    > http://v.monki.us/~tier/tp.jpg

    Naprawdę urocze. Forwarnij do UKE.

    --

    format

  • 6. Data: 2009-01-07 14:58:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello K,

    > nie, to bot napisal odpowiedz.

    TPSA C&C siakiegoś botnetu?

    NMSP ;P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2009-01-07 19:20:33
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba K napisała na pl.internet.polip:

    > odpowiedz na reklamacje w w/w dlugo walkowanej sprawie:
    >
    > http://v.monki.us/~tier/tp.jpg

    Ktoś mi wytłumaczy o co chodzi? Bo ja rozumiem, że autor wątku ma jakieś
    łącze w Krakowie od TP (?) i wysłał reklamację do TP, że nie chodzi mu
    wspomniana strona gimpa, serwery IRC i kilka innych rzeczy.

    I co, oni w odpowiedzi piszą, że nie blokują swoim klientom dostępu
    (akapit 1), jednocześnie w drugim akapicie wyraźnie piszą o
    ograniczeniu dostępu!

    Dalej jak rozumiem jest IP łącza autora reklamacji (zakupionego zapewne
    od TP) i stwierdzenie, że z tego łącza rozsyłany jest jakiś syf. I
    właśnie dlatego z tego łącza nie można wejść na gimpa??

    To co właśnie napisałem wygląda mi samemu na totalnie mylną
    interpretację tego pisma. No bo przecież to kompletny bezsens! Ale nie
    potrafię jakoś nic innego wymyślić.

    Udostępnienie tego listu na grupie jest chyba nielegalne tak BTW.

    Marcin Kocur

  • 8. Data: 2009-01-07 19:37:10
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    Marcin Kocur pisze:
    /..../

    > Udostępnienie tego listu na grupie jest chyba nielegalne tak BTW.

    A co to? Tajemnica spowiedzi?
    Legalne.

  • 9. Data: 2009-01-07 19:46:21
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Smok Eustachy napisała na pl.internet.polip:

    > Marcin Kocur pisze:
    > /..../

    > A co to? Tajemnica spowiedzi?
    > Legalne.

    Informacja do wyłącznej wiadomości odbiorcy stanowiąca jakiś tam rodzaj
    tajemnicy handlowej. Nie wiem czy to jest automatycznie chronione
    prawem, czy tylko niektóre firmy wpisują disclamer. Ja np. spotkałem
    się już w helpdesku z tekstem:

    This message is confidential and intended for the recipient only. It is
    not allowed to copy this message, or to make it accessible for third
    parties. If you are not the intended recipient, please notify the
    sender by email, or by the above telephone number.

    Z różnych livechatów też nie pozwalają kopiować treści rozmowy.

    Marcin Kocur

  • 10. Data: 2009-01-07 20:27:37
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij> wrote:
    > Ktoś mi wytłumaczy o co chodzi? Bo ja rozumiem, że autor wątku ma jakieś
    > łącze w Krakowie od TP (?) i wysłał reklamację do TP, że nie chodzi mu
    > wspomniana strona gimpa, serwery IRC i kilka innych rzeczy.

    Nie, zapewne ma łącze w Słubicach.

> [...]
    > od TP) i stwierdzenie, że z tego łącza rozsyłany jest jakiś syf. I
    > właśnie dlatego z tego łącza nie można wejść na gimpa??

    Nie, to adres serwera krakow.irc.pl. Nic z tego adresu nie było rozsyłane,
    acz być może mógł być tam podwieszony jakiś bot. Logów nie dają.

    > Udostępnienie tego listu na grupie jest chyba nielegalne tak BTW.

    Nie jest.

    p.