  • 51. Data: 2017-08-09 18:44:05
    Temat: Re: kamera/rejestrator w lusterku?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-08-09 o 14:27, Pszemol pisze:

    > "Gorący Samochodów Tylne Lusterko wsteczne Monitor Lcd monitor Kamery
    > CCD Cofania Wideo Auto Assistance Parking LED Night Vision 30*8*1 cm"
    >
    > Może Ty jesteś do dziadostwa przyzwyczajony, proszę bardzo.

    Liczę, że przedstawisz tutaj lepsze tłumaczenie zwrotu "Hot Car" niż to
    zrobił automat tłumacząc na "Gorący Samochodów".

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 52. Data: 2017-08-09 20:17:31
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Akarm <a...@w...pl> wrote:

    > Liczę, że przedstawisz tutaj lepsze tłumaczenie zwrotu "Hot Car" niż to
    > zrobił automat tłumacząc na "Gorący Samochodów".

    Oryginalny tytuł był taki:

    "Hot Car Lcd Rear Rear view Mirror Monitor monitor Camera CCD Video Auto
    Parking Assistance LED Night Vision Reversing"

    Dwa pierwsze wyrazy trzeba rozumieć jako "Gorąca oferta: Samochodowa kamera
    CCD [....]"

  • 53. Data: 2017-08-11 13:51:56
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 4 Aug 2017 15:54:15 -0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >ofertę dwu kompletnych zestawów dwu
    >kamer

    Dwóch.

    Na Allegro czy Aliexpress jest tego pełno. Google Ci wyłączyli?
    Dostałeś wędkę to się naucz z niej korzystać.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 54. Data: 2017-08-11 14:26:55
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 11.08.2017 13:51, j...@i...pl pisze:

    > Dwóch.

    "Uczył Marcin Marcina a sam głupi jak świnia".

  • 55. Data: 2017-08-13 16:52:45
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Nie, podaj JEDNEGO linka, ale takiego którego OSOBIŚCIE sprawdziłeś, że
    > jest to lepsza oferta niż dwa komplety dwu kamer 1080 (2x przód i 2x tył)
    > potrafiące nagrywać cały dzień, z czujnikiem uderzenia i innymi
    > wymienionymi w moim linku ficzerami za taką samą lub lepszą cenę.

    Skoro szukasz do samochodu 4 kamer z "ficzerami", to znaczy że albo
    wiesz już co potrzebujesz (ale wtedy byś nie pytał) albo nie miałeś
    jeszcze żadnej kamery i nie masz pojęcia co tak na prawdę chcesz.

    Kup jedną z polecanych na forach kamer np. G1WH i będziesz po pół roku
    już wiedział czego brakuje a co jest niepotrzebne.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 56. Data: 2017-08-13 17:00:46
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    > Parking Assistance LED Night Vision Reversing"
    >
    > Dwa pierwsze wyrazy trzeba rozumieć jako "Gorąca oferta: Samochodowa kamera

    Chyba pierwszy wyraz, bo to też by była gorąca oferta? - "Hot woman pants"

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 57. Data: 2017-08-13 19:49:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mateusz Bogusz" <m...@o...pl> wrote in message

    > Chyba pierwszy wyraz, bo to też by była gorąca oferta? - "Hot woman pants"

    Mateusz - o co Ci chodzi? :-)

    Tak, to też by była gorąca oferta na spodnie.
    Nie, nie chodzi o gorącą kobietę :-)

  • 58. Data: 2017-08-15 07:35:31
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Mateusz - o co Ci chodzi? :-)
    >
    > Tak, to też by była gorąca oferta na spodnie.
    > Nie, nie chodzi o gorącą kobietę :-)

    Opisałeś jakby to był jakiś typowy zwrot po ichniemu. A bardziej to
    wygląda na niechlujstwo jak na allegro gdzie w tytule jest 20 wyrazów
    byle wyszło w wynikach.

    Swoją drogą nigdy nie wyszukiwałem po słowach "super" (oferta), "gorący"
    (towar) :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 59. Data: 2017-08-15 19:04:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Opisałeś jakby to był jakiś typowy zwrot po ichniemu. A bardziej to
    > wygląda na niechlujstwo jak na allegro gdzie w tytule jest 20 wyrazów byle
    > wyszło w wynikach.

    Bo to było typowe zachowanie dodawania przed wyszystkim HOT.
    Jakby to coś miało zmienić...

    > Swoją drogą nigdy nie wyszukiwałem po słowach "super" (oferta),
    > "gorący" (towar) :-)

    Wyszukać może nie, ale jak już znajdziesz to widzisz że ten jest "hot" :-)