  • 11. Data: 2010-04-01 00:24:02
    Temat: MINI2440 / S3C2440 / z 7" LCD na gwałt potrzebny
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Otóż na gwałt potrzebny mi 1 (albo lepiej 2) egzemplarze tego kitu w wersji
    z LCD 7", i PCB tym "mniejszym", czyli 10x10 (nie wersja SDK) - muszę mieć
    to "piorunem", i dlatego ebay z Chin odpada raczej...normalnie tam bym
    sobie spokojnie kupił. A w watterott.com jak raz nie ma (ma być podobno,
    ale...).

    Ale termin, który mnie urządza to jakiś tydzień - więc postanowiłem zapytać
    (wiem wiem, ale czasem się cuda zdarzają... :)... tutaj.
    Ktokolwiek wie - ktokolwiek słyszał - każda pomoc będzie mile widziana :)

    pozdr.

  • 12. Data: 2010-04-01 05:47:27
    Temat: Re: kamery sony dvd a zuzycie oczek laserowych?
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Uzytkownik "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> napisal w
    wiadomosci news:hp0d19$355$1@news.onet.pl...

    > Ja kupilem Sony bo to byla jedyna kamera umozliwiajaca krecenie po ciemku
    > (ma diody IR do podswietlenia i _chyba_ odsuwa sie filtr IR przy matrycy -
    > w kazdym razie cos sie mechanicznie przesuwa zeby tryb nocny dzialal).

    Ciekawe. Mialem kiedys Samsunga na miniDV i tez mial mechaniczny przelacznik
    filru.

  • 13. Data: 2010-04-01 11:22:19
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    Michał wrote:

    > Dzięki za uwagi:)
    > Nie mogę się oprzeć, żeby CIe zapytać o jeszcze jedno - celowałem w sony,
    > ale z tego co widzę, wszędzie nawet przy tym zoomie 10x opt. bo takowe mnie
    > interesowały, wszędzie jest stabilizacja cyfrowa, z racji że z aparatów
    > używam lustrzanki, to też myslałem, że to jakaś któtko mówiąc lipa, ale
    > jedka wszyscy, że jak kamera to sony... możesz napisać na co lepiej zwrócić
    > uwagę? jakies jvc, panasonic?

    Osobiście mam Panasonica, HDC-SX5 (też nagrywa na DVD, ale jednocześnie
    na SD, to był tkai przejściowy model i przez to, że duży, to mocno
    przecenionego udało mi się kupić). Ma dość dobry optyczny stabilizator,
    ale dość słabą jakość nagrania przy słabym oświetleniu: cena tego, że
    jest to rozwiązanie z 3ccd. Za to odwzorowanie kolorów jest nie do
    pobicia w tym segmencie cenowym (nie ma co próbować robić porównań do
    sprzętu półprofesjonalnego za 4x tyle, czy profesjonalnego za 40x tyle
    $$).
    Głębszego rozeznania nie robiłem: chciałem 3ccd, najbliższy wyższy
    camcorder kosztowałby coś 1200 euro, ten był przeceniony na niecałe 500,
    więc się nie zastanawiałem dwa razy, bo sklep przyjmuje zwroty jakby
    co...

    --
    Marek Lewandowski