  • 1. Data: 2010-03-30 11:16:22
    Temat: Wykonuje szafy monitorujące pomieszczenia techniczne.
    Od: ewsd75 <r...@f...eu>

    Witam

    Projektuje i wykonuje szafy monitorujące pomieszczenia techniczne.
    Szafy posiadają aparaturę kontrolno pomiarową z komunikacją po sieci
    ethernet.

    Szafy monitorują następujące parametry:

    - temperatura pomieszczenia
    - wilgotność pomieszczenia
    - kontrolę zaniku napięcia 230V
    - prezentacja danych z pomiaru
    - gromadzenie danych w szafie

    [url=http://www.frackiewicz.eu/?szafy-pomiatrowe,44]
    Szafy sterowniczo
    - pomiarowe[/url]

    Szczegółowe informacje można uzyskać pod adresem :
    r...@f...eu.

  • 2. Data: 2010-03-30 13:25:47
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "ewsd75" <r...@f...eu> wrote in message
    e.googlegroups.com...

[...]

    ----------------------------

    To aż szafa potrzebna do tego monitoringu ?

  • 3. Data: 2010-03-30 14:02:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ewsd75 napisało:

    > Projektuje i wykonuje szafy monitorujące pomieszczenia techniczne.

    A taką szafę monitorującą też potraficie zrobić?

    http://www.youtube.com/watch?v=DhecpGGOP40

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2010-03-30 17:37:45
    Od: "sebart" <s...@a...net>

    > A taką szafę monitorującą też potraficie zrobić?

    rzeźbione w drewnie zdobienia ?!

  • 5. Data: 2010-03-30 22:00:36
    Od: PIOTR SP5FCI <s...@g...pl>

    W dniu 2010-03-30 13:16, ewsd75 pisze:

    > Szafy monitorują następujące parametry:

> [...]
    nie wiem co to jest szafa pomiatrowa , do czego służy takie urządzenie ?

    Pozdrawiam Piotr

  • 6. Data: 2010-03-30 22:57:16
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "PIOTR SP5FCI" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nie wiem co to jest szafa pomiatrowa , do czego służy takie urządzenie ?

    służy do zamaskowania niemożności wykonania urządzenia (realizującego dość
    banalne funkcje) w obudowie o rozsądnych rozmiarach, co jest spowodowane
    prawdopodobnie składaniem tegoż urządzenia z gotowych klocków na szynę
    35mm.

    e.

  • 7. Data: 2010-03-30 23:03:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    entroper napisał:

> [...]
    > banalne funkcje) w obudowie o rozsądnych rozmiarach, co jest spowodowane
    > prawdopodobnie składaniem tegoż urządzenia z gotowych klocków na szynę

    W literatura przedmiotu można znaleźć przykłady budowy wielkogabarytowych
    urządzeń, a także opis ich możliwości i przeznaczenia:

    http://solaris.lem.pl/ksiazki/beletrystyka/cyberiada
    /227?task=view

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2010-03-31 09:36:43
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    Szafy sterowniczo
    > - pomiarowe[/url]
    >

    > Szczegółowe informacje można uzyskać pod adresem :
    Może wiesz kto robi szafy monitorujące Twoje szafy?

  • 9. Data: 2010-03-31 09:49:02
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Projektuje i wykonuje szafy monitorujące pomieszczenia techniczne.
    > Szafy posiadają aparaturę kontrolno pomiarową z komunikacją po sieci

    Jak już spamujesz na grupę to mógłbyś podać prawidłowego dzxiałającego
    linka, bo stwarzasz wrażenie, że Twoje produkty też są tej jakości co
    odnośnik.

    MD

  • 10. Data: 2010-03-31 20:08:49
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "ewsd75" <r...@f...eu> napisał w wiadomości

> [...]

    Szafy sterowniczo
    > - pomiarowe[/url]

    > Szczegółowe informacje można uzyskać pod adresem :

    Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi.
    Masz z tymi szafami jakieś problemy, czy też robisz pracę dyplomową ?
    A może po prostu tylko chciałeś się pochwalić ?
    Widzę, że strona, do której podałeś link zawiera jakieś amatorskie KIT-y
    elektroniczne, ale okropnie drogie jak na taką amatorszczyznę.
    Osobiście odradzam Ci pakowanie się w takie urządzenia, które nie posiadają
    obudów i zapewne nie posiadają żadnych certyfikatów bezpieczeństwa.
    W tych samych pieniądzach, a nierzadko taniej kupisz urządzenia firmowe,
    posiadające stosowne certyfikaty bezpieczeństwa CE oraz homologacje.

    Przykładowo pierwsze z brzegu, na które się natknąłem:

    Konwerter nasłonecznienia 330zł. Jest to nic innego jak tylko czujnik
    zmierzchowy, który możesz kupić w każdym sklepie elektrycznym od 20zł.
    http://www.eph.pl/category/1185,czujniki-zmierzchowe

    Czujnik zalania wodą 310zł. Czujniki takie mozna kupić w kazdym sklepie
    elektrycznym poniżej 150zł, a czujniki firmy Satel
    http://www.napad.pl/katalog/index.php?akcja=opis&iKa
    tId=257&iProdId=1509
    84zł.

    Automatyczny sterownik wentylacji 360zł. Za takie pieniądze to można mieć
    falownik, który wysterowuje się z czujnika temperatury. Układ taki ma tę
    przewagę, że proces ochładzania wentylacją odbywa sie w sposób płynny, a
    obroty wentylatora zależą od temperatury. W ten sposób także obniża się
    hałas generowany przez wentylatory pracujące na pełnych obrotach.

    Jak więc widzisz na tej stronie sprzedawane są drogie, amatorskie
    rozwiązania, które są tylko półśrodkami.