  • 1. Data: 2011-03-15 10:42:58
    Temat: karta motorowerowa w podstawówce
    Od: radeq98 <radeq98@_NOSPAM_wp.pl>

    Mam 13 lat i chodzę do 6 klasy szkoły podstawowej. Niedawno zdałem na
    kartę motorowerową. Nie zdawałem w szkole. Dowiedziałem się, że kartę może
    wydać tylko dyrektor gimnazjum. Czy nie da się wcześniej zdobyć uprawnień?

  • 2. Data: 2011-03-15 17:57:39
    Temat: Re: karta motorowerowa w podstawówce
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "radeq98" <radeq98@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > wydać tylko dyrektor gimnazjum. Czy nie da się wcześniej zdobyć uprawnień?

    Pewnie ze sie da, ale musisz byc starszy i miec zrobione badania na posiew.

    erg

  • 3. Data: 2011-03-15 18:06:32
    Od: "Robert T." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "erg" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "radeq98" <radeq98@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > Pewnie ze sie da, ale musisz byc starszy i miec zrobione badania na
    > posiew.

    I jak dobrze pamietam to badanie EEG :)

    --
    Pozdr. Robert. T.
    ZR-7 00'

  • 4. Data: 2011-03-15 18:29:37
    Od: radeq98 <radeq98@_NOSPAM_wp.pl>

    Robert T.napisal

    > Użytkownik "erg" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    z.pl...

    > I jak dobrze pamietam to badanie EEG :)
    a jak zrobię badania to kto mi ją wyda i jak starszy muszę być?

  • 5. Data: 2011-03-15 19:46:20
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-03-15 19:29, Użytkownik radeq98 napisał:

    > a jak zrobię badania to kto mi ją wyda i jak starszy muszę być?

    Musisz poczekać aż ci EEG wyrośnie żeby było co badać.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-03-15 22:19:18
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "radeq98" <radeq98@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Robert T.napisal
    >

    > jak starszy muszę być?

    Normalnie, liniowo.

    erg

  • 7. Data: 2011-03-16 09:20:11
    Od: radeq98 <radeq98@_NOSPAM_wp.pl>

    ergnapisal

    > Użytkownik "radeq98" <radeq98@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > Normalnie, liniowo.

    > erg
    Da się to zrobić przed gimnazjum?

  • 8. Data: 2011-03-16 21:02:22
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-15 11:42, radeq98 pisze:
> [...]
    > kartę motorowerową. Nie zdawałem w szkole. Dowiedziałem się, że kartę
    > może wydać tylko dyrektor gimnazjum. Czy nie da się wcześniej zdobyć

    Myślę, że już zorientowałeś się, że tutaj nie otrzymasz odpowiedzi na
    swoje pytanie. Właśnie sobie przypomniałem, dlaczego tak rzadko tu
    zaglądam :/.

    Swoje kroki skieruj może tutaj:
    http://skutery.net/index.php

    A ze swojej strony dodam, że:

    Hm. Zdałeś w Word-zie czy na Policji? Teraz? Zimą?

    Jeżeli tak, to powinieneś otrzymać odpowiednie zaświadczenie. A wtedy (o
    ile nic się nie zmieniło), to:

    - Art. 97 ust.2: Kartę rowerową lub motorowerową wydaje nieodpłatnie
    dyrektor szkoły podstawowej lub ponadpodstawowej (obowiązuje od 1 lipca
    1999 r.) (Prawo o ruchu drogowym).

    I jeszcze cytat ze strony Policji:
    P.Ch. Kto jest właściwym dla zorganizowania przeszkolenia i wydania
    karty rowerowej oraz motorowerowej?

    S.B. Otóż właściwymi dla ich wydania są właściwi dyrektorzy szkół
    podstawowych dyrektorzy gimnazjów i szkół ponadpodstawowych i ponad
    gimnazjalnych

    Wydaje mi się, że wobec powyższego sprawa jest oczywista. Idź do
    dyrektora szkoły z zaświadczeniem o zdaniu egzaminu.

    pozdr.
    Mystik

  • 9. Data: 2011-03-16 21:34:03
    Od: radeq98 <radeq98@_NOSPAM_wp.pl>

    Mystiknapisal

> [...]

    > pozdr.
    > Nie zdawałem ani na policji ani w wordzie. Zdawałem w takiej instytucji.
    Dzięki bardzo. Zapytam się dyrektora.

  • 10. Data: 2011-03-16 21:44:33
    Od: radeq98 <radeq98@_NOSPAM_wp.pl>

    zdawałem tu http://motodrom.org.pl/ teoria była w zimę a praktyka teraz