  • 1. Data: 2017-07-07 11:03:02
    Temat: karygodny bład
    Od: s...@g...com

    Kupilem takie cos:
    http://allegro.pl/miernik-pradu-ladowania-i-napiecia
    -usb-woltomierz-i6533668906.html

    I działa fajnie ale błąd popełniłem kupując tylko jeden. Przez to nie wiem czy mierzy
    powtarzalnie i ile samo to urządzenie pobiera prądu :)

    Ukarałem sie solennie ale chciałbym sie jednak dowiedzieć co nieco o tych dinksach.

    Miał ktos i pobadał temat nieco?

    Ile one pobierają dodatkowo z portu usb?

    Mierzą dokładnie czy tak pi*oko?

    Pozdrawiam.
    Lukasz

  • 2. Data: 2017-07-07 11:21:52
    Temat: Re: karygodny bład
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-07-07 o 11:03, s...@g...com pisze:

    Masz dziwne problemy.

    > Ile one pobierają dodatkowo z portu usb?

    Podłącz drutami przez amperomierz i będziesz wiedział.

    > Mierzą dokładnie czy tak pi*oko?

    Obciąż znanym prądem i porównaj.
    P.G.

  • 3. Data: 2017-07-07 11:39:37
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 07/07/2017 10:03, s...@g...com wrote:
> [...]
    >
    > I działa fajnie ale błąd popełniłem kupując tylko jeden. Przez to nie wiem czy
    mierzy powtarzalnie i ile samo to urządzenie pobiera prądu :)

    Trzeba było kupić dwa :-)

    c.

  • 4. Data: 2017-07-07 14:33:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości
> [...]
    >tych dinksach.
    >Miał ktos i pobadał temat nieco?
    >ile one pobierają dodatkowo z portu usb?

    Ok 20 mA.

    Tego typu sobie dokup
    http://allegro.pl/miernik-usb-tester-napiecia-nateze
    nia-woltomierz-i6738284995.html

    -zlicza ladunek,
    -ma wejscie USB i micro USB -
    -nie ma problemu z podlaczeniem do ladowarki, a ten Twoj z powodu
    gabarytow ma nagminne.

    >Mierzą dokładnie czy tak pi*oko?

    Przynajmiej powtarzalnie.
    Male te zlacza usb, ciezko miernik podlaczyc :-(

    J.

  • 5. Data: 2017-07-07 15:06:59
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-07-07 o 11:39, Cezar pisze:

    > Trzeba było kupić dwa :-)

    Z tej samej serii.
    Miałby dobre samopoczucie.

  • 6. Data: 2017-07-07 20:43:36
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 7/7/2017 11:03 AM, s...@g...com wrote:
    > Mierzą dokładnie czy tak pi*oko?

    Sprawdź innym miernikiem o klasę lepszym (co oznacza prawie każdy
    multimetr na którym ktoś się podpisał).

    Mierniki takie stosuje od dawna, ale obecnie mam zliczające ladunek.
    Jest kilka rodzajów, w tym równiez takie ktore mierzą napięcia na D+D-.
    Przy tych kilku trafił się jeden trefny mający około 3% błąd na pomiarze
    prądu. Pozostałe róznych producentów trzymają sie poniżej 1% błędu i to
    czasami zaskakująco nisko.

    Zazwyczaj kupuje się ich kilka takich samych na aliexpress i wybiera
    najlepszy.

  • 7. Data: 2017-07-08 00:22:54
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-07-07 o 14:33, J.F. pisze:
    > Tego typu sobie dokup
    > http://allegro.pl/miernik-usb-tester-napiecia-nateze
    nia-woltomierz-i6738284995.html

    > -zlicza ladunek, nagminne.

    Ja mam taki, co prócz ładunku (mAh) liczy też czas ładowania
    *efektywny*, co jest też przydatne, więc warto rozglądać się za takim.
    "efektywny", czyli przestaje odliczać minuty, gdy prąd ładowania zejdzie
    poniżej skali (czułości). Dzięki temu następnym razem będziesz wiedział,
    kiedy zerknąć, czy ładowanie się już skończyło.

    > Przynajmiej powtarzalnie.

    Bo ja wiem? Raczej zgaduję, ale wydaje mi się, że dynks jest tak prosty,
    że powtarzalnie pewnie tak, ale z dokładnością to już dużo gorzej. Zaś w
    moim jest taki feler, że coś kiepsko kontaktują styki: jak przewody są
    luźne, to idzie zauważalnie mniejszy prąd ładowania, a jak drutami
    zmyślnie pogmerać, to ładowanie staje się intensywniejsze. Taka
    wq***wiająca przypadłość.

  • 8. Data: 2017-07-08 14:10:27
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 07.07.2017 o 14:33, J.F. pisze:
    -usb-woltomierz-i6533668906.html

> [...]

    Ten nie zlicza.

    > -ma wejscie USB i micro USB -

    Nie ma micro

    > -nie ma problemu z podlaczeniem do ladowarki, a ten Twoj z powodu
    > gabarytow ma nagminne.

    ??

    --
    Czarek

  • 9. Data: 2017-07-09 17:49:59
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 7 lipca 2017 14:33:29 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > gabarytow ma nagminne.

    > Przynajmiej powtarzalnie.
    > Male te zlacza usb, ciezko miernik podlaczyc :-(

    Dziekuje za wskazówke, dopiero po przejrzeniu oferty allegro widzę że mozliwosci jest
    więcej niz inicjalnie zakładałem :)

    Narazie mi ten co mam wystarczy a ze pokazuje relatywnie wiarygodnie to do zabawy
    jest ok.

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2017-07-09 20:53:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 8 Jul 2017 14:10:27 +0200, Czarek napisał(a):
    -usb-woltomierz-i6533668906.html

    nia-woltomierz-i6738284995.html

    > Ten nie zlicza.

    Dlatego polecam taki, co zlicza.

    > Nie ma micro

    > ??

    Duze to i niefortunnie ustawione, i czesto przeszkadza przy
    podlaczeniu.

    J.