  • 1. Data: 2012-09-24 01:54:01
    Temat: kiedy w Lidlu ladowarki samochodowe ??
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    kiedy mozna sie spodziewac ladowarek do akumulatorow w Lidlu? Takich
    impulsowych w cenie ca 80 zl.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-09-24 14:39:52
    Temat: Re: kiedy w Lidlu ladowarki samochodowe ??
    Od: Kazimierz Uromski <i...@z...kom>

    W dniu 2012-09-24 01:54, a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > kiedy mozna sie spodziewac ladowarek do akumulatorow w Lidlu? Takich
    > impulsowych w cenie ca 80 zl.

    Na allegro są w tej samej cenie (z przesyłką) i też z lidla, tyle że
    niemieckiego. Kryją się pod hasłem Tronic i ceną 69 bez przesyłki.

    Dodam, że przetestowałem taki solidnie - przerobił 15 różnych
    akumulatorów, w sumie ponad 100 ładowań w tym 1/3 z radzieckiego agregatu.

  • 3. Data: 2012-09-24 20:24:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > kiedy mozna sie spodziewac ladowarek do akumulatorow w Lidlu? Takich
    > impulsowych w cenie ca 80 zl.

    Promocje się skończyły. Dawne ceny to se ne wrati. Ale bądź czujny ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 4. Data: 2012-09-25 07:23:59
    Od: Artur Frydel <s...@m...nie>

    Day Mon, 24 Sep 2012 14:39:52 +0200, Kazimierz Uromski wrote:

> [...]
    >
    > Dodam, że przetestowałem taki solidnie - przerobił 15 różnych
    > akumulatorów, w sumie ponad 100 ładowań w tym 1/3 z radzieckiego agregatu.

    Potwierdzam.
    Również mam ładowarkę Tronica, z Allegro. Nie ma z nią najmniejszego
    problemu.

    --
    Artur 'Bzyk' Frydel
    "Always look on the bright side of life."

  • 5. Data: 2012-09-25 08:43:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Frydel" napisał w wiadomości

    >Potwierdzam.
    >Również mam ładowarkę Tronica, z Allegro. Nie ma z nią najmniejszego
    >problemu.

    Ale ma tylko 3.6A. Wolalbym opcjonalny tryb szybki z 10A.

    J.

  • 6. Data: 2012-09-25 22:32:36
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-25 08:43, J.F pisze:

    > Ale ma tylko 3.6A. Wolalbym opcjonalny tryb szybki z 10A.
    >
    > J.

    Może warto poszukać czegoś z Yato? Za 300zł kupi się naprawdę dobry
    sprzęt. Ewentualnie kupić zasilacz impulsowy stabilizowany 15A np efuel
    na allegro i dorobić do niego ogranicznik prądowy na NE555 i IRFP64N.

    Całkowity koszt około 150zł a jako prostownik działa niesamowicie.
    Używam takiego home made od 2 lat i jestem usatysfakcjonowany.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 7. Data: 2012-09-25 22:39:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Może warto poszukać czegoś z Yato? Za 300zł kupi się naprawdę dobry
    > sprzęt.

    Prostownik kupuje się zazwyczaj, jak aku nie wydala.
    Za 300 zł to można kupić nowy aku i pewnie zdecydowana większość która
    zdecydowałaby się na taki wydatek (zamiast podładowania aku najniższym
    kosztem), tak by właśnie zrobiła.
    Wtedy zakup prostownika w tym konkretnym momencie staje się często zbędny.

  • 8. Data: 2012-09-29 10:15:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Sep 2012 22:39:55 +0200, Cavallino napisał(a):

> [...]
    > kosztem), tak by właśnie zrobiła.
    > Wtedy zakup prostownika w tym konkretnym momencie staje się często zbędny.

    Ale prostownik starczy na wiele akumulatorow i wiele samochodow :-)
    (choc takich elektronicznych impulsowych nie bylbym pewien)

    A taki z duzym pradem pozwoli odpalic auto w 5-10 minut, co moze
    zaoszczedzic innych wydatkow. Przy czym on nie musi byc jakis znaczaco
    drozszy. Wszak 500W zasilacz do peceta kosztuje ile - 50 zl ?

    Zas kupowanie nowego aku bez zdiagnozowania przyczyny - to glupota :)

    J.

  • 9. Data: 2012-09-29 16:24:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > Ale prostownik starczy na wiele akumulatorow i wiele samochodow :-)

    Niewątpliwie, ale nie kupuje się go mając sprawny akumulator, tak na zapas.
    A jak masz zbędne 300 zł, to nie masz niesprawnego aku, bo aku kosztuje
    mniej zazwyczaj.

  • 10. Data: 2012-09-29 17:30:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Sep 2012 16:24:30 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Niewątpliwie, ale nie kupuje się go mając sprawny akumulator, tak na zapas.
    > A jak masz zbędne 300 zł, to nie masz niesprawnego aku, bo aku kosztuje
    > mniej zazwyczaj.

    Masz sprawne, sprawne, sprawne ... a potem nagle szukasz prostownika.
    Bo nawet transport akumulatora z najblizszego sklepu bez auta jest
    problemem :-)

    J.