  • 1. Data: 2010-05-30 01:27:06
    Temat: kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
    Od: gooral <p...@w...pl>

    Witam mam kilka pytan.

    Szukam czegos z bagaznikiem zdolnym pomiescic wedkarskie graty (milo
    by bylo kolo 1,5-1,7m w lini prostej by wedki weszly zlozone).
    Jakos tak wpadly mi w oko: forester (legacy i outback juz za drogie),
    xsara picasso, focus kombi, mondeo kombi, octavia lub astra kombi,
    primera kombi roczniki okolo '00 (porownywalna cena w irlandii)
    niemal wszystki z silnikami 1.6

    fajnie by bylo jakby bylo malo awaryjne ;P

    Forester byl moim 100% faworytem, ale maly jest... ani za kierownica
    nie siade (mam 187 i dlugie nogi) bez dotykania kolanami kierownicy a
    nawet po zlozeniu 1/2 kanapy wedka 1,6m wchodzila by na styk do tego w
    mojej kasie albo roczniki '98 albo '00 niezle sfatygowany (tzn
    poobijany bo technicznie ok).
    Btw czy kazde auto terenowe ma tak malo miejsca w srodku? (w navarze
    sie juz totalnie nie mieszcze)

    mondeo na pewno wystarczajace focus nie wiem, ale mialem juz escorta i
    wspominam raczej srednio jego niezawodnosc...

    primere kombi utrafic trudno - znalazlem tylko jedna i mam ponad 200km
    tylko by ja zobaczyc...
    z opisu w necie ma bagaznik mniejszy od sedana - niefajnie

    xsare picasso dalbym rade '02-'03

    octavia mi sie podoba, ale nie mam wyraznego zdania.

    auto nie musi miec osiagow ferrari, ale powinno byc zwinne do tego w
    przyszlosci moze zapne przyczepe z lodka i fajnie by bylo nie
    redukowac do 2 na kazdej gorce ;).

    moglby ktos podzielic sie wlasnymi opiniami i ew pomiarami bagaznika
    (w necie znajduje tylko jakies marketingowe pierdoly w litrach diabli
    wiedza jak mierzone a to do lini okien a drugiego do rolety a jak
    trzeci ma do dachu to teoretycznie bedzie 3x wiekszy a w praktyce moze
    byc kiszka

    Jacys wedkarze na sali? ;)

  • 2. Data: 2010-05-30 10:20:41
    Temat: Re: kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "gooral" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...
> [...]
    > poobijany bo technicznie ok).
    > Btw czy kazde auto terenowe ma tak malo miejsca w srodku? (w navarze

    Idac po najnizszej linii oporu, Octavia kombi 4x4, jezeli masz na mysli
    kombi z mozliwoscia wjechania gdzis pod rzeke.
    Kiedys bylo Mondeo 4x4 ale to juz stare trupy
    Volvo XC

    no i pozostacje
    quattro
    4motion
    syncro

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2010-05-30 10:37:05
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 30-05-2010 o 01:27:06 gooral <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > primera kombi roczniki okolo '00 (porownywalna cena w irlandii)
    > niemal wszystki z silnikami 1.6
    wspominam raczej srednio jego niezawodnosc...

    Astry II miały otwór na narty w tylnim siedzeniu, nie ma potrzeby
    rozkładania siedzenia w takim układzie.

  • 4. Data: 2010-05-30 10:55:24
    Od: gooral <p...@w...pl>

    On 30 Maj, 09:20, "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > kombi z mozliwoscia wjechania gdzis pod rzeke.
    > Kiedys bylo Mondeo 4x4 ale to juz stare trupy

    Wiesz szukam czegos do 3 tysiecy euro raczej nic z powyzszych a
    octavie scouta widzialem tutaj raz. z takich "terenowych" to tylko
    scenic rx4 wystepuje w mojej kasie

  • 5. Data: 2010-05-30 10:58:09
    Od: gooral <p...@w...pl>

    > Astry II miały otwór na narty w tylnim siedzeniu, nie ma potrzeby
    > rozkładania siedzenia w takim układzie.

    woow jeszcze powiedz, ze w kazdej wersji i ze tam jest pokrowiec bo
    nie bede dzwonil do kazdego dealera i pytal by mi siedzenie rozkladali
    i patrzyli czy jest otwor ;P
    super sprawa wlasnie dla tego myslalem o picassie - wyrzucasz/skladasz
    srodkowe siedzenie i miescisz dowolna wedke ;)
    btw w mojej kasie znalazlem tez kilka c5 hatchbackow

  • 6. Data: 2010-05-30 11:34:22
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    A może Dacia Logan PICK-UP :) Ostatnio był test w TVN Turbo i polecali go na
    rybki :)

  • 7. Data: 2010-05-30 11:50:52
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    >A może Dacia Logan PICK-UP :)

    Odradzam, bo straszy ryby :D

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-05-30 11:51:34
    Od: gooral <p...@w...pl>

    On 30 Maj, 10:34, "Ramzes" <j...@g...pl> wrote:
    > A może Dacia Logan PICK-UP :) Ostatnio był test w TVN Turbo i polecali go na
    > rybki :)

    chetnie, ale w irlandii nie ma dacii (wolalbym na kredyt wziasc MCV
    zamiast uzywki tanszej).

  • 9. Data: 2010-05-30 11:55:34
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    gooral pisze:

    > chetnie, ale w irlandii nie ma dacii (wolalbym na kredyt wziasc MCV
    > zamiast uzywki tanszej).

    A nie jest sprzedawana jako Renault?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 10. Data: 2010-05-30 12:05:50
    Od: gooral <p...@w...pl>

    > Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:g...@j...aster.pl
    > Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

    ponad 5 lat tu mieszkam i nie widzialem jednej dacii (a widzialem
    nawet trabanta, poloneza i malucha)