    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: klima buczy
    Date: Sun, 25 Jul 2010 21:24:43 +0200

    witam

    Musiałem dzisiaj przejechać 400km w deszczu, i jak nazłość - jak klimy
    nie włączę to mam zaparowane wszystkie szyby. Po włączeniu klimy pojawia
    sie jakiś dodatkowy hałas, proporcjonalny do obrotów silnika. Dźwięk
    jest całkiem przyjemny, coś jakby dzwiek starego porządnego silnika
    spalinowego - takie głuche mruczenie. słychać po załączeniu klimy, po
    wyłączeniu - ustaje. rozrząd, paski itp - wymienione 10tyś km temu.
    czynnik w klimie nie uchodzi, uzupełniany/wymianiany 2 lata temu. klima
    ma dobrą wydajność, w każdym razie wydajność nie spadła ostatnio widocznie.

    Wiem ze po takim opisie nie da sie w 100% zdiagnozować co w klimie
    umiera, ale jednak proszę o wskazówki, zeby nie zostać oskubany w
    warsztacie.

    ToMasz