  • 1. Data: 2009-05-04 11:47:50
    Temat: klocki do maxima z '86?
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    witam
    gdzie moge nabyc klocki do yamahy XJ550maxim? (bodajze '86 rocznik)
    szkoda jak sie kurzy w garazu-chce troche przewietrzyc staruszke;]
    guglalem ale nic z wynikow nie podchodzi...

    mam nadzieje, ze nie skonczy sie na nowej okladzinie i starym klocku... z
    nowymi nitami;]

    tutaj na wszelki wypadek zdjecie i wymiary klocka

    klocek na "zywo" - http://tinyurl.com/dycaay
    nieudolny szkic z wymiarami klocka - http://tinyurl.com/ch7dn7

    z gorki dziekuje za namiary

    pzdrw
    Piotr

  • 2. Data: 2009-05-04 12:49:32
    Temat: Re: klocki do maxima z '86?
    Od: "kiju" <k...@w...pl>

    Czesc

    Nie wiem w czym problem ?
    Ja szedłem do sklepu w cze-wie i kupowałem "od ręki".
    Co prawda była to Maximka 650 ale klocek wygladal podobnie.
    Pamietam tez ze specyfika tego zestawu polegala na tym ze klocki oryginalnie
    były przypilowane pod kątem.
    Sklep to bilebike w częstochowie.

    ===Kiju===
    HONDA VFR RC36