  • 1. Data: 2009-05-04 11:59:05
    Temat: Filtr powietrza do Honda CB 750 F 82'
    Od: wacos <w...@g...pl>

    witam
    mam pytanie, czy ktoś z posiadaczy Hondy CB 750 (moja akurat rok
    1982)wymienił kiedyś standardową puszkę filtru powietrza na 4
    indywidualne filtry? Czy to może czymś zaszkodzić bzykowi?

    I jeszcze jedno, mianowicie od filtra powietrza odchodzą jeszcze 2 rurki
    do silnika, rozumiem, że gdybym go wymontował coś trzeba z nimi zrobić,
    ale co? po co one są?

    z góry dzięki za odpowiedzi
    pozdrawiam
    WacoS

  • 2. Data: 2009-05-04 12:58:53
    Temat: Re: Filtr powietrza do Honda CB 750 F 82'
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    wacos pisze:
> [...]
    > 1982)wymienił kiedyś standardową puszkę filtru powietrza na 4
    > indywidualne filtry? Czy to może czymś zaszkodzić bzykowi?

    Lipa. Bedziesz mial dluga i trudna walke z gaznikami.

    > I jeszcze jedno, mianowicie od filtra powietrza odchodzą jeszcze 2 rurki
    > do silnika, rozumiem, że gdybym go wymontował coś trzeba z nimi zrobić,
    > ale co? po co one są?

    Odma, trzeba na niej zalozyc dodatkowy filterek.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!